Gjest Lano Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Hei! Jeg skal holde en takk-for-maten-tale i et bryllup om noen uker, og fikk en ide om å ta utgangspunkt i reklameslagord fra de aller mest kjente reklamene på tv. Jeg har noen allerede, både Rema1000s "Det enkle er ofte det beste" og VGs "Dagen er ikke det samme uten". Men jeg trenger flere!! Noen som kan hjelpe?
Caboodle Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 Hehe, kom til å tenke på VWs slagord til den nye bilen sin "Av og til familiebil. Av og til ikke". Gærent, eller? Hva med... Fordi du fortjener det (Wella, Loreal eller noe sånt).
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 (endret) Må ha det, bare må ha det For folk flest (FrP, ifølge dem selv) Alltid foran (konkurrenten) Kjapt, trygt og billig (medmindre det er et kristent bryllup...) (KIWI) Endret 7. august 2006 av Kvinneguden
Najs Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 Har du lyst, har du lov (Narvesen) Vi taper aldri (Norsk Tipping) Oss mennesker imellom (Posten) Vit at vi er der (Spb1) God smak, det er lett det (Brelett) Det var de jeg kom på i farta...
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 Ka du tru? (Ikke helt slagord, men) Mer å snakke om (Dagbladet.. er den ikke sånn da?)
Gjest Sativa Skrevet 7. august 2006 #6 Skrevet 7. august 2006 Katter ville velge whiskas nei, nei, det er bare en.. pr person (smash) Det er shell det! Stol på rosa! (Vanish) se hva som skjer..... Hva skjera..... doffen har daua Gult er kult (solo) Nei det har vi ikke sett... (finn.no)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå