Gjest Meg Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Bare lurte på hvor mange som har tenkt å gå med sjørt til høsten, selv har jeg veldig lyst å gå med sjørt og det ikke bare på sommeren, men jeg bare lurte på hvor mange som har lyst/tenkt å gå med skjørt på høsten? til hverdags altså.
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 Jeg bruker skjørt hele året. Skjørt, støvletter og litt tykk genser er skikkelig høstantrekk for meg.
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 Jeg bruker skjørt hele året. Skjørt, støvletter og litt tykk genser er skikkelig høstantrekk for meg. ← Me too. Bruker skjørt i desember også jeg.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 Bare lurte på hvor mange som har tenkt å gå med sjørt til høsten, selv har jeg veldig lyst å gå med sjørt og det ikke bare på sommeren, men jeg bare lurte på hvor mange som har lyst/tenkt å gå med skjørt på høsten? til hverdags altså. ← Det går da helt klart an. F.eks. et tweedskjørt, høye støvletter og en litt tykk genser, kan være fint. Det er mange "høst skjørt" i kleskatalogene for høst/vinter
Gjest Anerikke Skrevet 7. august 2006 #7 Skrevet 7. august 2006 Går stort sett i skjørt, og har stort forbruk av strømpebukser på vinteren! Men nå ser det ut til at jeg må kjøpe mye nytt, ettersom magen snart begynner å vokse.
loffen Skrevet 7. august 2006 #8 Skrevet 7. august 2006 Synes det er tøft med skjørt på høsten og vinteren. Særlig litt korte ullskjørt med høye støvletter til. Selv er jeg sinnsykt hjulbeint og kan ikke ha det..
Gjest synseren Skrevet 7. august 2006 #9 Skrevet 7. august 2006 Jeg bruker skjørt hele året jeg. Synes det er fint og det er kjekt å føle seg feminin.
Champagnepiken Skrevet 8. august 2006 #10 Skrevet 8. august 2006 Bruker også skjørt hele året. Ikke noe problem på kalde dager heller, med litt tykke strømper og fine støvletter.
Daria Skrevet 8. august 2006 #11 Skrevet 8. august 2006 Bruker stort sett bare skjørt (og har bare blitt spurt én gang om jeg var med i Smiths venner... ).
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2006 #13 Skrevet 8. august 2006 Eg brukar også ofte skjørt, og reknar med at det blir enda oftare, etterkvart som eg blir tjukkare utover hausten!
Malama Skrevet 8. august 2006 #15 Skrevet 8. august 2006 Jeg har akkurat besilt meg et tweedskjørt fra hm som er tiltenkt bruk utover høsten/vinteren med tykke strømper, høye støvletter og en go genser (som jeg også betilte et par av...)
Gjest Anneli Skrevet 8. august 2006 #16 Skrevet 8. august 2006 Skjørt fungerer flott året rundt for meg også! Finnes jo så mange fine skjørt...
Gjest Cerise Skrevet 8. august 2006 #17 Skrevet 8. august 2006 Henger meg på resten av gjengen her, synes også skjørt er fint året rundt! På godværsdager når det ikke er for kaldt bruker jeg joggesko til, ev all star skoene mine om jeg vil være litt mer pyntet er støvletter finfint.
Gjest Anerikke Skrevet 8. august 2006 #19 Skrevet 8. august 2006 Stort sett tykke svarte,eller brune. Har noen få med striper også.
Nancy Skrevet 8. august 2006 #20 Skrevet 8. august 2006 Stort sett tykke svarte,eller brune. Har noen få med striper også. ← Sånne svarte i nylon som man ikke ser huden gjennom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå