Shine21 Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 jeg spruter jif og alt mulig men det vil ikke vekk, helt nedi der inni kantene, fins det noe sterke greier som vil fjerne det????
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 ha i klor for en stund? og kanskje vaske doen oftere? eller spise anna mat? hihi...
Shine21 Skrevet 7. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2006 hahah.. teita... vasker den ofte men var en periode den doen ikke ble brukt så mye siden vi ikke bodde her.. men ok kan prøve med klor.. bare helle oppi litt klor nå fks å la det stå??
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 Cillit Bang er også effektivt. Hvis det har satt seg skikkelig godt, kan du prøve "bilvoks" (må ta tømme toalettet for vann). Jeg fikk anbefalt det av rørlegger - hadde ett badekar med brun flekk pga dryppende kran. Prøvde "alt", men fikk det kun vekk med det.
Shine21 Skrevet 7. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2006 tok litt klor, stålull og en lang hanske så gikk det sånn nesten helt vekk men måtte virkelig SKURE. hehe;)
Lenemor Skrevet 7. august 2006 #7 Skrevet 7. august 2006 Coca cola er fint! la det være der en liten stund og så bruker du kosten etterpå. Funker som bare det!
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #8 Skrevet 7. august 2006 når det gjelder kloren, tror det står på flaska, men det skal ligge i kanskje en 20 minutter før du evt skyller vekk/vasker doen.
Mini_me Skrevet 7. august 2006 #9 Skrevet 7. august 2006 (endret) Dersom doen er gammel er det mulig at emaljen er slitt bort. Da tror jeg nesten det er umulig å få bort belegget... Ellers pleier både klorin og cola hjelpe.... Endret 7. august 2006 av Mini_me
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #10 Skrevet 7. august 2006 Coca cola er fint! la det være der en liten stund og så bruker du kosten etterpå. Funker som bare det! ← Vel, ikke la det stå over natta sånn som jeg gjorde, doen ble helt brun nedi, og det var ikke lett å få det bort.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #12 Skrevet 8. august 2006 Vel, ikke la det stå over natta sånn som jeg gjorde, doen ble helt brun nedi, og det var ikke lett å få det bort. ← Tenk at folk drikker cola og lar det være i kroppen i mange timer.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #13 Skrevet 8. august 2006 Ser du har fått det nesten helt bort nå, men forøvrig kan man prøve Kaustikksoda
Flugelhorn Skrevet 8. august 2006 #14 Skrevet 8. august 2006 Jeg bruker noen brusetabletter som jeg har kjøpt på LIDL..... virker bra hos oss
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #15 Skrevet 8. august 2006 Slenger meg på den med oppvaskmaskinvaskemiddel (fint ord ) vi brukte det og det hjalp =) hilsen loren i.i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå