Gjest Bjørnsdatter Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Hørte følgende på Juntafil på P3 forrige dagen: "Hei, vi er fire gutter som skal på guttetur sammen. Vi er ikke homofile, altså. Men på sånne turer så blir det gjerne litt eksperimentering. Lurer på: Hvordan finner vi g-punktet vårt?" Øh - HÆÆÆÆÆÆÆÆ? Er dette vanlig? (jeg spør ikke om det er normalt, men om det er VANLIG?) Jentetur betyr i hvert fall ikke "nå drar vi til syden og hopper i høyet med hverandre", når begynte guttetur å bety det? Bjørnemannen stilte seg totalt uforstående (som jo fikk meg til å lure litt ). Svaret var jo det vanlige, lete etter valnøttforma prostata osv, helt til programlederen spurte om det var noen annen måte å komme til g-punktet enn opp i rompa. Ehem - hvordan skulle det gå til, da? Hvis du slår skikkelig hardt mellom de to nederste virvlene i halebeinet, da kan det hende at du klarer å knekke det og sende en splint inn i prostata? Men spørsmålet var altså: Betyr virkelig "guttetur" at man eksperimenterer seksuelt med hverandre?
Gjest Gorgonzola Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 Hørte følgende på Juntafil på P3 forrige dagen: "Hei, vi er fire gutter som skal på guttetur sammen. Vi er ikke homofile, altså. Men på sånne turer så blir det gjerne litt eksperimentering. Lurer på: Hvordan finner vi g-punktet vårt?" Øh - HÆÆÆÆÆÆÆÆ? Er dette vanlig? (jeg spør ikke om det er normalt, men om det er VANLIG?) Jentetur betyr i hvert fall ikke "nå drar vi til syden og hopper i høyet med hverandre", når begynte guttetur å bety det? Bjørnemannen stilte seg totalt uforstående (som jo fikk meg til å lure litt ). Svaret var jo det vanlige, lete etter valnøttforma prostata osv, helt til programlederen spurte om det var noen annen måte å komme til g-punktet enn opp i rompa. Ehem - hvordan skulle det gå til, da? Hvis du slår skikkelig hardt mellom de to nederste virvlene i halebeinet, da kan det hende at du klarer å knekke det og sende en splint inn i prostata? Men spørsmålet var altså: Betyr virkelig "guttetur" at man eksperimenterer seksuelt med hverandre? ← No way sweetiepie! Guttetur er enten fotball, fisking eller fjell. Masse god mat, enda mer god drikke. Gjerne en samling med friske låter fra sent 80, tidlig 90 tall, minst en av gutta har med gitar, passe sur allsang, bål, grilling, rølping og moro moro. Kroppskontakten begrenses til bamseklemmer og klasking på skuldre/lår (mens klærne er på). Og du verden så artig vi har det og du verden så glade vi er for at partnerne våre hverken ser eller hører oss. Og det er faktisk våre bedre halvdeler like glad for som det vi er
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 *puh* Godt å høre. Sammenfalt nemlig litt for bra med at gubben utbrøt mens han satt på UTube og så på videoer: "Roy Kahn er f**n meg den eneste mannen jeg kunne tenke meg å kline med!"
Gjest Gorgonzola Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 *puh* Godt å høre. Sammenfalt nemlig litt for bra med at gubben utbrøt mens han satt på UTube og så på videoer: "Roy Kahn er f**n meg den eneste mannen jeg kunne tenke meg å kline med!" ← Javel? Hvem er Roy Kahn? Er jeg uvitende og dum nå?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 Roy til høyre. Han er vokalist i Kamelot, tidligere i Conception. Rå stemme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå