Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 har en presskanne som ikke er såå flittig brukt, men ser nå selv om den er vasket at "filteret" ikke blir helt rent. den sto over natta med zalovann i og så pumpet jeg med filteret før jeg vasket den tidligere i dag, men den ser ikke ren ut. kan den gå i oppvaskmaskinen? kjøpte den på tilbords for en stund siden, så det er ikke aller billigste variant.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 Er det en sånn boda med metallfilter? Du kan skru det fra hverandre og vaske delene hver for seg, så blir det rent. Men jeg pleier alltid å kjøre den i oppvaskmaskina.
Hu i Svingen Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 Bodums presskanner går i hvert fall i oppvaskmaskinen.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 Jeg har vasket både Alessis og Bodum presskannene mine i oppvaskmaskinen uten problem.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 Me too - skrur den fra hverandre, legger delene i oppvasken og trykker på start
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #6 Skrevet 7. august 2006 okei, takk for svar da går den i oppvaskmaskinen i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå