Gå til innhold

Dere som sitter i kassa i butikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir dere ikke sprø av å høre den høye pipe-lyden fra kassaapparatet hele dagen?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

sitter ikke i kassa lenger, men har gjort.

og den pipelyden stenger man fort ute... var aldri noe problem for meg! men justerte det på det laveste

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Hehe... du kan spørre :)

En stund siden jeg jobba i dagligvare nå, så pipinga er ikke så jevn og konstant lenger (jobber i blomsterbutikk, folk kjøper i gjennomsnitt 2-3 varer i stedet for 40), men da jeg satt i kassa på Spar, brukte jeg pipinga som overlevelses- og motivasjonsteknikk. Pipe fortere enn hun som satt i den andre kassa. Så hadde jeg noe å tenke på samtidig som jeg fikk kundene unna :) Fortsatt får jeg noia av treige kassadamer - du kan pipe fortere enn det!

Skrevet
Hehe... du kan spørre :)

Ja, måtte spørre for jeg syntes så synd på de søte kassajentene som måtte sitte med den pipingen hele dagen. Jeg synes den er plagsom det ene minuttet jeg hører den.

Skrevet

Pipelyden er kul den. Jeg pleier også å ha konkurranse (som stort sett bare jeg vet om...) om å scanne raskere enn de andre.

En gang jeg jobba var det noe tull så det ble ikke noe pipelyd da jeg scannet varene, og det var helt j*vlig!!

Skrevet

Det har jeg ikke tenkt på før engang :ler:

Skrevet

Pipinga var ikke så ille når jeg jobba i butikk. Men jeg husker jeg nettopp hadde begynt å jobbe og om natta hadde jeg mareritt om en kunde som skulle ha pose til å pakke varene sine ned i. Men jeg hadde ikke noen poser. Og leta masse etter disse posene. Var skikkelig sær drøm......

Skrevet

Pipingen var det minste problemet når jeg jobba i butikk.

Gjest Gjesta
Skrevet

Du skulle trodd det, ikke sant? Men nei, det går helt fint, blir så vant med det, så. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...