Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg hadde EL for ca ei uke siden.. Iallefall blinket babycompen min rødt på søn + man, men den har enda ikke "funnet" dagen med dato. Men jeg var iallefall litt sexgal ja :sjenert:

Jeg har jobbet nattevakter nå, og i natt hele natta omtrent) stakk det veldig i venstresiden.. hva er dette for noe? aldri kjent sånn før... er det EL som er forsinket? eller kan det ha vært bare tarmen som slo seg vrang etter for mye nattejobbing?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser i et annet innlegg at du fant ut at eggløsning var ca. 4. august. Det er selvfølgelig umulig å si hva du kjente, men i sist syklus hadde jeg sånn stikking som du nevner et par dager etter eggløsning. Kanskje det ikke er så uvanlig?

Skrevet

Stikking i sidene kan vere et tegn ja!! :Nikke:

Lykke til, dette blir spennende!! :smile:

Skrevet

Har faktisk selv kjent det stikke i venstre side to ganger etter trolig EL :ler:

Skrevet

hvor lenge etter EL kjente du stikkiung da? iflg babycomp hadde jeg el 4/8, kjente stikking 6/8...

Skrevet

Det vet jeg faktisk ikke... Registrerte det bare.. Så tiden frem mot IKM er spennende, har ikke hatt slik stikking før tror jeg :klø:

Skrevet

Jeg og har stikkinger for tiden. En uke etter EL. Men tror jeg har hatt dette en gang før, så er nok bare lureri.... :ler:

Men er jo lov å krysse fingrene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...