Gå til innhold

Fotoalbum

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg skal lage et fotoalbum som presang til min kjæreste.

Jeg har kjøpt et fotoalbum, et sølvfarget ett hvor det står FOTO på forside permen....

men tror jeg skal lage et gullfarget graveringskilt og lime det over teksten FOTO.

Høres det bra ut?

Hva bør jeg gravere inn i skiltet? hva bør det stå? Må hvertfall ha med navnet da :)

Jeg så også et annet fotoalbum når jeg gikk ut av butikken, hvor forside permen hadde et et firkantet hull hvor du kunne putte inn et bilde, det hadde jo vært litt snålt da.... eller blir det for fjortis aktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

om det blir fjortis eller ikke, kommer jo litt an på presentasjonen. Å ha et slikt bilde på forsiden, gjør det jo bare mer personlig, synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det høres fjortis ut i det hele tatt.. Det kommer jo helt an på hva slags bilde du setter der det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde ett til kjæresten min. Der er det ikke noe på forsiden. Den er bare rød. Men på første side har jeg et bilde av oss sammen. Han ble veldig gla for den hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amalie: Skrev du tekst under bildene? Ikke alle, men noen? Jeg har kjøpt en fotobok hvor man skal lime inn bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle jeg ha laget et sånn album, noe jeg elsker å gjøre, men man mangler type å gjøre det til.

SÅ hadde jeg limt inn et bilde av oss to sammen enten på fronten av albumet eller på første sida.

På fronten kan du jo skrive bare til xxxxx eller kjære xxxxx eller til min kjære eller til min kjære xxxxx f.eks. Hørtes fint ut det med graveringen også.

Jeg hadde skrevet tekst under bildene.. gruppert de litt og laget kanskje en felles tekst for enkelte sider..

Bare fantasien som stopper deg.

Gjør det slik DU liker, det skal være personlig og det er jo din type ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...