Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Tidligere har vi hatt en link her til en nettside som viser bilder av peniser i alle størrelser og fasonger, med de skavanker de eventuelt måtte ha. Så nå lurer jeg, vet noen om en tilsvarende nettside som viser kvinnens underliv? Jeg er litt nysgjerrig på hvordan mangfoldet er hva klitter angår. Hvorfor jeg lurer? Jo det skal jeg si deg... Jeg er så luta lei av å lese om denne "følsomme tappen" som alle kvinner skal ha planta mellom bena. Jada, fra naturens side har alle en. Men hvor forskjellig kan den være fra skritt til skritt? For jeg har faen ikke noen tapp. Jeg skal si deg hva jeg har: en hudfold. Om jeg kjenner godt etter kan jeg kjenne noe dypt nede i undergrunnen, en slags "streng" som blir mer merkbar jo mer jeg "kjenner etter "(gnur). Der er klitten min. En godt gjemt ansamling erektilt vev som aldri ser dagens lys, og har en følsomhet deretter. Skal det stimuleres, så må det vibrator til, eller en "håndjobb" som fører til krampe i armen. Vel, egentlig er det vel uavgjort, om jeg konsentrerer meg (nakenJohnnyDeppnakenJohnnyDeppOoohJohnnyy...), ikke blir avbrutt, og holder tempoet oppe, kan jeg få meg en liten (ja, liten: oh, oh, *poff*, ferdig) orgasme før armen takker for seg og antar dvaleposisjon. Så, jeg vil ha bildebevis. Hvor forskjellige kan disse helsikes klittene være?
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 Jeg vet ikke om noen bilder som kan vise seg ulike klitoriser men ja, de er høyst forskjellige fra kvinne til kvinne, str. etc. Jeg kan bare snakke for meg selv, men min ser du godt om du vet hvor du skal lete det er ingen hudfold, men en hard liten tupp. Som et mikroskopisk lite penishode Den ligger som regel gjemt litt under hud, men om jeg stimulerer klitten eller "bretter" den frem litt, ser man den som sagt godt. Det skal som regel litt til for meg å få orgasme, noen ganger er det kjempe lett. Men ikke ved samleie alene.. Orgasmen varer dessverre altfor kort tid men det er ikke et lite poff, men noe jeg kjenner helt ut i armene og ned i benene. Pulsen stiger noe veldig og jeg blir kjempe varm. Det gikk forresten et eget program på NRK på lørdag om klitoris her kunne de og BEKREFTE at det faktisk IKKE går an for en kvinne å få orgasme uten klitoris og dets område! altså enten får man det ved direkte stimulering av klitoris (som vi kaller en klitorisorgasme) eller så blir det samme området påvirket indirekte ved ulike stillinger. Dette er visstnok også veldig logisk, i og med at kvinner ikke har nervetråder oppover i vagina, det forklarer hvorfor vi kvinner i det hele tatt orker å føde - vi hadde rett og slett ikke kunnet gjort det med nervetråder der. Så klitoris og området er på en eller annen måte alltid den som sørger for orgasme. Programmet var kjempe interessant faktisk
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 Det programmet så jeg også, kjempeinteressant faktisk. Og gjør at millioner av kvinner slipper å gruble på det hersens g-punktet.....
Gjest fluesmekker Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 Trodde opptil noen måned sider at jeg heller ikke hadde noen klitt ala tapp, men så fant jeg den Bare litt gjemt. Må også litt kramppe i armen til før den "springer ut", men den er der. Og jeg er ung ennå, så jeg satser på at den blir mer og mer "utsprungen" jeg.
Gjest 2324 Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 Jøss, det programmet har jeg lyst til å se. Noen som husker hva det het?
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #6 Skrevet 7. august 2006 Det var vel Fakta på lørdag på NRK......
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #9 Skrevet 7. august 2006 Trodde opptil noen måned sider at jeg heller ikke hadde noen klitt ala tapp, men så fant jeg den Bare litt gjemt. ← Vel, som profesjonell underlivsgransker fra jeg var så gammel at jeg turde låse baderomsdøra uten å frykte overfall fra do-draugen, så kan jeg garantere for at jeg vet hvor jeg skal lete. Har forøvrig kommet over et par bilder på nett, alle disse viser en tydelig klitoris - da tenker jeg på en synlig glans som titter frem fra under "hetten" sin. Den er ikke i nærheten av friluft på meg, samme hvor "godt humør" jeg er i.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #10 Skrevet 7. august 2006 Det kommer i reprise lørdag kveld på nrk 2
Gjest Chrizzy Skrevet 8. august 2006 #11 Skrevet 8. august 2006 her kunne de og BEKREFTE at det faktisk IKKE går an for en kvinne å få orgasme uten klitoris og dets område! altså enten får man det ved direkte stimulering av klitoris (som vi kaller en klitorisorgasme) eller så blir det samme området påvirket indirekte ved ulike stillinger. Jeg mener at jeg har lest det samme. Men det de sa var at det området er mye større enn vi ser for oss. Er kanskje logisk fordi noen har kjempe stor klitoris og andre har veldig liten? Men at området, er mye større en det vi ser utenpå? Så jeg vet ikke om det skal ha noe å si på g-punkt og vaginalorgasme?
Gjest 2324 Skrevet 8. august 2006 #12 Skrevet 8. august 2006 Det kommer i reprise lørdag kveld på nrk 2 ← Kjempefint! Takk for at du sa i fra!
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #13 Skrevet 8. august 2006 Tidligere har vi hatt en link her til en nettside som viser bilder av peniser i alle størrelser og fasonger, med de skavanker de eventuelt måtte ha. Så nå lurer jeg, vet noen om en tilsvarende nettside som viser kvinnens underliv? Jeg er litt nysgjerrig på hvordan mangfoldet er hva klitter angår. Hvorfor jeg lurer? Jo det skal jeg si deg... Jeg er så luta lei av å lese om denne "følsomme tappen" som alle kvinner skal ha planta mellom bena. Jada, fra naturens side har alle en. Men hvor forskjellig kan den være fra skritt til skritt? For jeg har faen ikke noen tapp. Jeg skal si deg hva jeg har: en hudfold. Om jeg kjenner godt etter kan jeg kjenne noe dypt nede i undergrunnen, en slags "streng" som blir mer merkbar jo mer jeg "kjenner etter "(gnur). Der er klitten min. En godt gjemt ansamling erektilt vev som aldri ser dagens lys, og har en følsomhet deretter. Skal det stimuleres, så må det vibrator til, eller en "håndjobb" som fører til krampe i armen. Vel, egentlig er det vel uavgjort, om jeg konsentrerer meg (nakenJohnnyDeppnakenJohnnyDeppOoohJohnnyy...), ikke blir avbrutt, og holder tempoet oppe, kan jeg få meg en liten (ja, liten: oh, oh, *poff*, ferdig) orgasme før armen takker for seg og antar dvaleposisjon. hmmm....jeg har problemer med at jeg synes klitten er for stor jeg... den er som nja....en halv drue....hele greia med hudfold og tapp. synes den til tider ser ut som en liten penis viss den blir hoven og vokser innimellom viss jeg blir veldig kåt......typen min kan faktisk ta den i munn og suge på den......den er tilogmed et par mm uten for sprekken min men han sier jeg er fin....så jeg får stole på det......jeg har alltid drømt om å få liiiiten klitt, og små stramme rosa lepper...... Så, jeg vil ha bildebevis. Hvor forskjellige kan disse helsikes klittene være? ←
BMD Skrevet 8. august 2006 #14 Skrevet 8. august 2006 Dette er visstnok også veldig logisk, i og med at kvinner ikke har nervetråder oppover i vagina, det forklarer hvorfor vi kvinner i det hele tatt orker å føde - vi hadde rett og slett ikke kunnet gjort det med nervetråder der. Har du prøvd å dra en skarp fingernegl langs skjedeveggen? Vet jeg kverulerer nå..
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #15 Skrevet 9. august 2006 hmmm....jeg har problemer med at jeg synes klitten er for stor jeg... sjenert.gif den er som nja....en halv drue....hele greia med hudfold og tapp. icon_confused.gif synes den til tider ser ut som en liten penis viss den blir hoven og vokser innimellom viss jeg blir veldig kåt......typen min kan faktisk ta den i munn og suge på den......den er tilogmed et par mm uten for sprekken min sjenert.gif ← Bytte?? Ja??
Hu i Svingen Skrevet 9. august 2006 #16 Skrevet 9. august 2006 Har du prøvd å dra en skarp fingernegl langs skjedeveggen? Vet jeg kverulerer nå.. ← Grøssegrøssegrøss!
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #17 Skrevet 9. august 2006 Har du prøvd å dra en skarp fingernegl langs skjedeveggen? Vet jeg kverulerer nå.. ← Hallo, klart vi ikke er 100% uten følelser noen steder på kroppen. Men, du kan jo evnt ta det opp med forskerne Jeg vil selv si at jeg og mener jeg ikke er såååå følsom opp langs kantene her.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #18 Skrevet 9. august 2006 Jeg reagerte litt på det de sa (i nevnte program)om at skjeden er ufølsom. Klart, man kan ha en tampong liggende der uten å kjenne den. Men, trykk og bevegelser kjennes for min del vanvittig godt! Derfor er samleie den mest interessante måten å ha sex på for meg. Synes ikke de skal generalisere slik jeg.. Min skjede er ekstremt følsom ihvertfall. Men jeg vet jo at nervetrådene ikke sitter direkte på skjedeveggen, som sagt blir nerveendene stimulert ved trykk og bevegelse som pågår inni skjeden. Sikkert derfor følelsen blir så mye mer intens når man strammer musklene der nede. En ting til: når man har sex og er seksuelt opphisset er jo skjeden blodfylt og det i seg selv øker jo følsomheten veldig. Under fødsel f.eks. er det nok ikke slik... Har dog hørt om enkelte som har fått en spontan orgasme i dèt de føder. Konklusjon: vi er forskjellige! Når jeg var yngre fikk jeg orgasme kun av psykisk stimulering, trengte ikke berøre klitoris overhodet. Men det var allikevel i klitoris orgasmen foregikk, kjente jo det... Så det er svært forskjellig hvor mye stimulering som skal til for hver enkelt. Men uten klitoris - ingen orgasme. Tråstarter: var for en stund siden inne på en side som handlet om piercin av genitalia, der så man mange bilder av forkjellige klitoriser! Skal se om jeg finner siden igjen.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #19 Skrevet 9. august 2006 Prøv The-Clitoris.com - burde gi deg en del av de svarene du søker. Tidligere har vi hatt en link her til en nettside som viser bilder av peniser i alle størrelser og fasonger, med de skavanker de eventuelt måtte ha. Så nå lurer jeg, vet noen om en tilsvarende nettside som viser kvinnens underliv? Jeg er litt nysgjerrig på hvordan mangfoldet er hva klitter angår. Hvorfor jeg lurer? Jo det skal jeg si deg... Jeg er så luta lei av å lese om denne "følsomme tappen" som alle kvinner skal ha planta mellom bena. Jada, fra naturens side har alle en. Men hvor forskjellig kan den være fra skritt til skritt? For jeg har faen ikke noen tapp. Jeg skal si deg hva jeg har: en hudfold. Om jeg kjenner godt etter kan jeg kjenne noe dypt nede i undergrunnen, en slags "streng" som blir mer merkbar jo mer jeg "kjenner etter "(gnur). Der er klitten min. En godt gjemt ansamling erektilt vev som aldri ser dagens lys, og har en følsomhet deretter. Skal det stimuleres, så må det vibrator til, eller en "håndjobb" som fører til krampe i armen. Vel, egentlig er det vel uavgjort, om jeg konsentrerer meg (nakenJohnnyDeppnakenJohnnyDeppOoohJohnnyy...), ikke blir avbrutt, og holder tempoet oppe, kan jeg få meg en liten (ja, liten: oh, oh, *poff*, ferdig) orgasme før armen takker for seg og antar dvaleposisjon. Så, jeg vil ha bildebevis. Hvor forskjellige kan disse helsikes klittene være? ←
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #20 Skrevet 9. august 2006 shitt.....jeg så på den linken.....clitoris.......jeg har jammen følt meg annerledes til ingen nytte........der var det mye rart syns jeg......så har jeg ikke så stor klitt alikevel....selv om den er en peanøtt....... ....HUURRRRRRAAAAA!!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå