Bridget Skrevet 4. januar 2003 #1 Skrevet 4. januar 2003 Nå har vi vært gjennom sanger når man er sinna, deppesanger og sanger til å grine av. Jeg har noen jeg hører på hvis humøret ikke er helt på topp og jeg vil at det skal bli bedre - Don´t worry be happy - husker ikke av hvem - You can call me Al - Paul Simon - I can´t dance - Genesis - Up - Shania Twain Sikkert fler også, men kommer ikke på dem i farta
Arwen Skrevet 4. januar 2003 #2 Skrevet 4. januar 2003 -If want to be happy for the rest of your life- Jimmy "et-eller-annet" -I will survive - Gloria Gaynor Sikkert mange fler også, men det er vanskelig å komme på i farta
koldbruna Skrevet 4. januar 2003 #3 Skrevet 4. januar 2003 Sangen som gjør meg skikkelig glad er "I feel like a woman" med Shania Twain. Men det er mange andre sanger også som gjør meg i godt humør da. Liker det meste innen musikk da bare IKKE opera og klassisk. koldbruna
Milo Minderbinder Skrevet 5. januar 2003 #4 Skrevet 5. januar 2003 Hmmmmm........ Vel......for meg blir det Yello, samlede verker. absolutt alt det de har laget, får meg i godt humør........ Milo
Megan Skrevet 9. januar 2003 #5 Skrevet 9. januar 2003 For å få humøret opp? Noe med rå gitarsoloer! Gjerne hard musikk, for å bli helt inni musikken- til andres fortvilelse . Ellers er det veldig effektiv med damer med store stemmer.
Julie Skrevet 9. januar 2003 #6 Skrevet 9. januar 2003 "You are beautiful" med Morten Abel får meg alltid i godt humør, liker rytmen og teksten. Når jeg hører den ender jeg alltid opp med å danse og synge for meg selv Klems, Julie
Gjest care Skrevet 9. januar 2003 #7 Skrevet 9. januar 2003 "You give me Something" med JAMIROQUAI - da flyr jeg
Tusseline Skrevet 11. januar 2003 #8 Skrevet 11. januar 2003 Always look on the bright sight of life.... Husker ikke tittel eller artist, men denne sangen får meg opp til skyene!
nostalgia Skrevet 12. januar 2003 #9 Skrevet 12. januar 2003 To sanger som garantert får meg i bedre humør er ''Honey'' med Moby og ''days like this'' med Van Morrison :D
Milo Minderbinder Skrevet 12. januar 2003 #10 Skrevet 12. januar 2003 Flora "allways look on the bright side of life", er skrevet og i all hovedsak fremført av Eric Idle, og i bakgrunnen korer alle hans kamerater og medkompanjonger fra Monty Python. Sangen blir sunget i sluttscenen av filmen "life of Brian", når alt har gått meget skeis og alle henger fastspikret på hver sitt kors for å dø. Man blir munter av den sanger, ja Milo
Gjest Donna Skrevet 12. januar 2003 #11 Skrevet 12. januar 2003 vanskelig spørsmål.....all musikk får meg stort sett i godt humør så lenge det ikke er sinnasanger eller deppesanger *ler*.... Gjerne noe med litt trøkk i .....som man kan spille høyt *ler*....rart - musikk blir best om man kan spille den litt høyt.
Nitha Skrevet 14. januar 2003 #12 Skrevet 14. januar 2003 "I want your love" med Transvision vamp! Trenings- og vorspielsangen framfor...mange andre... Nitha
Gjest Dolphina Skrevet 15. januar 2003 #14 Skrevet 15. januar 2003 Hooked on a Feeling The Tide is High +++ Alt det er litt fart i!=)
ragnalina Skrevet 15. januar 2003 #16 Skrevet 15. januar 2003 Akkurat nå om dagene: Splitter Pine med DumDumBoys og Suser av gårde med DeLillos (går litt i barndommen nå..)
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2003 #17 Skrevet 17. januar 2003 you say it best when you say nothing at all( ronan keating) eller country ( alan jackson, og garth brooks) da blir jeg i godt humør, og dessuten er det ganske bra musikk også
Gjest Kira Skrevet 17. januar 2003 #18 Skrevet 17. januar 2003 Charly Lownoise And Mental Theo Present Starsplash - Free T-Spoon - Sex On The Beach (gammel, men ja)
Gjest Brunhilde Skrevet 17. januar 2003 #19 Skrevet 17. januar 2003 Tror det må være Country Joe and The Fish med 1-2-3 (eller What Are We Fighting For"....) Og "Ride On" av Chrusty Moore...
Scarlet Sax Skrevet 19. januar 2003 #20 Skrevet 19. januar 2003 Min beste medisin for dårlig humør er uten tvil Robbie Williams og cdèn "Swing when you`re winning" - gamle, gode låter! Gjør husarbeidet gøy til og med! Ender som regel opp med å bruke vaskekosten som mikrofon og synger med SSax
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå