Skybertine Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Hei! Ny jeg... Fortell meg gjerne noe jeg bør vite om deg...
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 Nei ← Han der kommer du til å legge merke til! Og alle vi andre som bare er gjester! (Elsket (?) og hatet)
Skybertine Skrevet 7. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2006 Er du en mann eller en kvinne? ← Kvinne.
Skybertine Skrevet 7. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2006 Nei ← Ok den er grei, granske deg litt selv da.
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #7 Skrevet 7. august 2006 oki velkommen da ikke fordi du er kvinne altså, ville bare se om det var nicket eller avataren som gjaldt
Skybertine Skrevet 7. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 7. august 2006 oki velkommen da ikke fordi du er kvinne altså, ville bare se om det var nicket eller avataren som gjaldt ← Takk Blir helt ør hver gang jeg ser min egen avartar... mmmm namm!
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #9 Skrevet 7. august 2006 Takk Blir helt ør hver gang jeg ser min egen avartar... mmmm namm! ← han er ikke av de styggeste han der nei
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #10 Skrevet 7. august 2006 Ny jeg... Fortell meg gjerne noe jeg bør vite om deg... ← Jeg håper Raufoss rykker opp til 1. divisjon i fotball, jeg er skeptisk til andre autoriteter enn meg selv og jeg kom aldri under minuttet på 100 meter fri da jeg var ung og sprek.
Yme Skrevet 7. august 2006 #11 Skrevet 7. august 2006 Hei! Ny jeg... Fortell meg gjerne noe jeg bør vite om deg... ← Jeg er veldig full av megselv, og tror altid at det er jeg som har rett (selvom jeg veit jeg har feil)... Kommer ikke på noen dårlige egenskaper
Skybertine Skrevet 8. august 2006 Forfatter #12 Skrevet 8. august 2006 Jeg håper Raufoss rykker opp til 1. divisjon i fotball, jeg er skeptisk til andre autoriteter enn meg selv og jeg kom aldri under minuttet på 100 meter fri da jeg var ung og sprek. ← Trodde Raufoss var i 1.divisjon jeg... Ikke helt oppdatert jeg da Hvor fort går det nå da? hehe
Skybertine Skrevet 8. august 2006 Forfatter #13 Skrevet 8. august 2006 Jeg er veldig full av megselv, og tror altid at det er jeg som har rett (selvom jeg veit jeg har feil)... Kommer ikke på noen dårlige egenskaper ← Bra å ikke være dårlig på noe Hehe må jo ha troa!
Gjest King James Skrevet 8. august 2006 #14 Skrevet 8. august 2006 greit jeg skal si noe om meg selv. Jeg er en Keiser mer trenger du ikke vite
Gjest Gjesta Skrevet 8. august 2006 #15 Skrevet 8. august 2006 Hvor fort går det nå da? hehe ← Mener du svømming er det en godt bevart hemmelighet. Ellers vet alle som har vært på KG en stund at det går veldig fort.
Skybertine Skrevet 8. august 2006 Forfatter #16 Skrevet 8. august 2006 greit jeg skal si noe om meg selv. Jeg er en Keiser mer trenger du ikke vite ← Ok Keiser. Men hva med det sykeste spørsmålet ever... Har du det klart? Jeg er klar til å svare
Gjest Gjest_Keiser James_* Skrevet 8. august 2006 #17 Skrevet 8. august 2006 Ok Keiser. Men hva med det sykeste spørsmålet ever... Har du det klart? Jeg er klar til å svare ← Ikke ennå...
Yme Skrevet 8. august 2006 #18 Skrevet 8. august 2006 Ok Keiser. Men hva med det sykeste spørsmålet ever... Har du det klart? Jeg er klar til å svare ← En ting til du burde vite om Keiser James. Han har ikke vært i en eneste norsktime!
Gjest King James Skrevet 8. august 2006 #19 Skrevet 8. august 2006 En ting til du burde vite om Keiser James. Han har ikke vært i en eneste norsktime! ← Jo det har jeg.....Og jeg begynner og bli lei av og bli minnet på om mine skrivefeil Så jeg har dysleksi det er faktisk ikke noe jeg kan noe for.
Velvet Skrevet 8. august 2006 #20 Skrevet 8. august 2006 Hei! Ny jeg... Fortell meg gjerne noe jeg bør vite om deg... ← Hei og velkommen hit. Hmm, fortelle noe du bør vite om meg? *tenke,tenke* Ja, jeg var ute i helgen og danset masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå