Gå til innhold

Noen her som IKKE er fornøyd med ID-sminke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri prøvd, men har ikke på noen måte fått inntrykk av at ID er spes bra. (Motsi meg gjerne!)

:)

Skrevet

*motsier*

ID passer alle hudtyper, speseilt personer med aknehud som har problemer med å finne produkter som sitter bra.

Skrevet

Har lest at enkelte folk med tørr hud ikke er spesielt fornøyd med ID. Kanskje det passer bedre til normal/fet hud???

Skrevet

har normal til tørr hud...

Gjest gjesta
Skrevet

Har hørt at folk med tørr hud ikke er særlig fornøyd med I.D.

Selv har jeg fet hud og elsker den. Tørker vekk evt kviser. :)

Skrevet

Jeg liker foundationen veldig godt. Men om vinteren har jeg ekstremt tørr hud, og da må jeg bruke andre ting, hvis ikke blir huden bare enda tørrere :)

Men ellers, og for dem som ikke har veldig tørr hud, er den helt super!

Gjest Lanyah
Skrevet

Jeg bruker en blush derfra, eller jeg fikk kjøpt en prøve. Har hatt den leeeeeenge nå, så jeg er fornøyd med den! :) Jeg ble fortalt jeg kunne bruke den i hele ansiktet, men da føler jeg det blir for mye..., synst den skinner litt på en måte...! Men, det kan jo bare være nett den da...! :sjenert:

Skrevet

enig i at det er ikke så bra for de med tørr hud/for meg om vinteren.

Men må vell si at pure lux er hakket bedre..

Bruker 2,3 medium beige i ID og Autum i pure lux.mye billiger også.

Skrevet

Om vinteren har jeg ofte knusktørr hud, men ID funker like bra på meg.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har brukt ID i to år nå, og kommer til å fortsette! Jeg har knusktørr hud om vinteren, normal til tørr ellers, og etter at jeg kuttet Mineral Veil, har huden min stortrivdes med denne makeupen. Pluss også for at den ikke er så matt, men gir litt skinn til tørr hud. Hvis man vil ha noe mattere, skal GloMinerals passe bedre.

Skrevet

ID gjorde huden min knusktørr. Liker bedre mineral sminke fra purelux.

Skrevet

jeg er ikke kjempefornøyd. Har fet hud, og synes huden glinser litt for mye med dette pudderet. Men bruker ikke Veil, fordi jeg har litt tørr overhud.

Skal nå gå for et nytt pudder; det til Guerlain med mange farger i. Metorite eller noe slikt tror jeg det heter. Har hørt mye bra om dette.

Men øyeskyggene til Id er fantastiske. Jeg har problemer med at øyeskygger striper seg, men de til Id gjør det ikke.

Skrevet

Eneste minuset med I.d er at den skinner noe voldsomt og huden ser fet ut, derfor bytta jeg til pure lux...

Skrevet

Jeg kjøpte en prøve på KMM Bare på qxl, og den gjør at ikke jeg blir så skinnende med I.D. lenger.

Skrevet

Jeg tålte absolutt ikke id foundationen. Huden min ble knusktørr og rødflammete de lux :legrine: Ga den flere forsøk, men ga opp til slutt. Alle skal liksom tåle mineral sminke! Pure Lux derimot er helt genialt :) Var tydeligvis en ingrediens jeg ikke tålte i id som ikke er i pure lux sine produkter. Aldri vært så fornøyd med en foundation før! Huden min blir verken tørr, fet, matt eller glinsende.....

Skrevet

Du reagerte sikkert på bismuth oxychloriden.

• 2 uker senere...
Skrevet

hvor kjøper dere pure lux da? kan ikke huske å ha sett det noen gang i butikk/hos hudpleier.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...