Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Nokon som veit kor eg kan få tak i fine fotoalbum til å lime inn bilder sjølv i, som ikkje er så aaaltfor dyre? Tenkte å lage album frå bryllaupet vårt til foreldre og besteforeldre til jul, og må begynne tidleg, dersom vi skal rekke å bli ferdig med alle.
Gjest *kosejoker* Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 Det finnes i de aller fleste bokhandlere, hvis du mener sånne med svarte/hvite sider i? Eller mener du selvklebende? I allefall så er bokhandlere rimeligere enn fotobutikker, i allefall etter min erfaring.. Ellers er det jo sånn som Nille, selv om det er billigbutikk kan det hende du finner et der!
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 Det finnes i de aller fleste bokhandlere, hvis du mener sånne med svarte/hvite sider i? Eller mener du selvklebende? I allefall så er bokhandlere rimeligere enn fotobutikker, i allefall etter min erfaring.. Ellers er det jo sånn som Nille, selv om det er billigbutikk kan det hende du finner et der! ← Syns dei er litt dyre, dei som fins i bokhandlarar eg. Kunne godt tenkt meg å bestilt på nett. Kikkar på Clas Ohlson og Panduro no...
Lucky? Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 Jeg har kjøpt på Clas Ohlson. Der har de album der du kan sette inn hvor mange sider du vil. Ikke var det dyrt heller
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 Jeg har kjøpt på Clas Ohlson. Der har de album der du kan sette inn hvor mange sider du vil. Ikke var det dyrt heller ← Slike ringperm-album, meiner du? Fann nokre fine 25-siders. Men skulle hatt nokre små og, i A5-størrelse, eller noko... Nokon som veit kor eg kan få tak i det?
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #6 Skrevet 7. august 2006 Bookbinders og Ordning & Reda har noen som er kjempefine i forskjellige str., men de koster litt også.
Montezuma Skrevet 8. august 2006 #7 Skrevet 8. august 2006 Nille har noen fine album nå. jeg kjøpte et i vanlig stor str. til 69,-. var pent utenpå; passet perfekt til å lime inn \årets sommerminner!
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #8 Skrevet 8. august 2006 Slike ringperm-album, meiner du? Fann nokre fine 25-siders. Men skulle hatt nokre små og, i A5-størrelse, eller noko... Nokon som veit kor eg kan få tak i det? ← På ARK (eller PAPIR?) har de et godt utvalg av enkle fine album, til å lime inn bilder selv. Prisen er overkommelig og, litt billigere enn panduro hvertfall. Albumene får du i hvitt til sort, med spiral i enden.
Gjest *kosejoker* Skrevet 8. august 2006 #9 Skrevet 8. august 2006 Ellers er det mulig å søke på scrapbooking tror jeg, og da skal det da poppe opp en del sider rundt omkring. Men som sagt Nille etc. er gode alternativer!
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #10 Skrevet 8. august 2006 På ARK (eller PAPIR?) har de et godt utvalg av enkle fine album, til å lime inn bilder selv. Prisen er overkommelig og, litt billigere enn panduro hvertfall. Albumene får du i hvitt til sort, med spiral i enden. ← glemte å skrive at de har mange forskjellige str, så du finner helt sikkert det du er ute etter der.
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2006 #11 Skrevet 8. august 2006 Takk for tips! Skal ta meg ein tur på Nille og ARK neste gong eg er i byen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå