Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Har lyst å kjøpe ein god gammaldags teddybjørn til knotten. Nokon som veit kor eg kan få tak i det?
Gjest Gjest1 Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 Du kan jo f.eks. lage en selv? Det blir nokså spesielt.
Scorpina Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 Disse var jo nuuuuuuuddelige da. Men *host-hark*...det var litt stive priser da....
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 Du kan jo f.eks. lage en selv? Det blir nokså spesielt. ← Oj, det der såg ligg for avansert ut for meg! Hehe...
Scorpina Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 Men det var jo noen til salgs der da på Violettas forslagsside. Skjønt, de var jo jaggu dyrere enn siden jeg fant.... *gisp*
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #6 Skrevet 7. august 2006 Disse var jo nuuuuuuuddelige da. Men *host-hark*...det var litt stive priser da.... ← Dei var søte ja. Men eg vil ha ein sånn mjuk, trur eg. Ser den for meg i hovudet mitt, men har ikkje sett den i nokon butikk eller på nettet enno...
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #7 Skrevet 7. august 2006 Men det var jo noen til salgs der da på Violettas forslagsside. Skjønt, de var jo jaggu dyrere enn siden jeg fant.... *gisp* ← Eh, ja, det var litt uaktuelt...
Scorpina Skrevet 7. august 2006 #8 Skrevet 7. august 2006 Åååååååh! Dånedimpe-dø-lux!! Sjekk DISSE rååååååsøte!!!! (180 NZD = ca 780,- NOK) Guri!! Nesten så man fikk lyst på teddybjørn til seg selv her
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #9 Skrevet 7. august 2006 Åååååååh! Dånedimpe-dø-lux!! Sjekk DISSE rååååååsøte!!!! (180 NZD = ca 780,- NOK) Guri!! Nesten så man fikk lyst på teddybjørn til seg selv her ← Dei var ikkje heeeilt etter min smak dei der... Kunne tenke meg noko som dette, berre litt meir lodden, om nokon forstår? Vil ha ein sånn hengebamse, som kan bli yndlings-bamsen i årevis...
Arwen Skrevet 7. august 2006 #10 Skrevet 7. august 2006 Jeg har en sånn jeg tror du er på jakt etter. Tror faktisk jeg fikk den gratis i Yves Rocher da jeg var medlem der :klø: skal sjekke hva det står på den
Gjest allium Skrevet 7. august 2006 #12 Skrevet 7. august 2006 Sjekk hvem som forhandler Steiff-bjørner i nærheten av deg. I Oslo er det Standard leker.
Arwen Skrevet 7. august 2006 #13 Skrevet 7. august 2006 Hva med denne? http://www.teddybear.com/prodhecjc Her ser du bilde av min. Var det noe lignende den du tenkte på?
Arwen Skrevet 7. august 2006 #14 Skrevet 7. august 2006 Mange fine på den siden. http://www.teddybear.com/search?q=Bear&page=2&num=30
Scorpina Skrevet 7. august 2006 #15 Skrevet 7. august 2006 (endret) Dei var ikkje heeeilt etter min smak dei der... Kunne tenke meg noko som dette, berre litt meir lodden, om nokon forstår? Vil ha ein sånn hengebamse, som kan bli yndlings-bamsen i årevis... ← Ååååh! Ja du, når vi reiste til Danmark nå i sommer bare MÅTTE jeg kjøpe den kaninen (som jenta vår høytidlig har døpt "Nusse") på flyet ned til Oslo. Er jo råååfin da også såååå myk og go'! Edit: Ja enig Arwen!! De var kjempesøte! Likte spesielt den "Benson Sr. Bear" ...mmm....kosemose..... Endret 7. august 2006 av Scorpina
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #16 Skrevet 7. august 2006 Takk for gode tips! Eg er visst ikkje heilt enkel... Syns denne var fin, men kan tenke meg noko meir langhåra, gjerne lengre og slankare, og gjerne lengre øyrer. Gjerne ei kanin, når eg får tenkt meg litt om!
Dizzy Skrevet 7. august 2006 #17 Skrevet 7. august 2006 Dei var ikkje heeeilt etter min smak dei der... Kunne tenke meg noko som dette, berre litt meir lodden, om nokon forstår? Vil ha ein sånn hengebamse, som kan bli yndlings-bamsen i årevis... ← Gutten min fikk en sånn "hengebamse" når han ble født. Den er kjøpt på Riktige Leker i Oslo. Han er nå 4 1/2 år, og bamsen er med uansett hvor han går. Bamsen er helt nydelig, og kan heldigvis vaskes i vaskemaskin når den blir altfor skitten.
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #19 Skrevet 7. august 2006 Fant www.riktigeleker.no men finn ingen bamsar på sida... Kva skal eg søke etter?
Gjest Fantus Skrevet 7. august 2006 #20 Skrevet 7. august 2006 Åpne katalogen deres. Der er det masse bamser fra side 32 og utover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå