Rhiakath Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Har stygge ringer under øynene. De er ikke mørke, men tydelig ringer/poser. Har det uansett hvor lite eller mye jeg sover, uansett hva jeg spiser osv. Hjelper jo ikke med concealer eller lignende da de ikke er mørke. Noen som har noen tips? Vil gjerne ha dem bort
Wonders Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 Drikk vann, sunn kost, dette får huden til å bli klarere. Eller, øyegele og øyekrem... Er du hoven eller er det bare missfarging av huden?
Rhiakath Skrevet 7. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2006 Hoven, ingen farge altså. Bare hoven/veldig markerte ringer under øyet.
Prinsesse på erten Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 Kalde teposer og agurkskiver Og.... det blir bedre av å bruke mindre tid foran pc og TV... Men å komme med det rådet er vel som å banne i kjerka
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 Har du alltid hatt poser under øynene? Det kan jo være genetisk. Ellers kan man få poser under øynene ved inntak av mye salt mat.
Wonders Skrevet 7. august 2006 #6 Skrevet 7. august 2006 har du en tendens til å hovne lett opp ellers oxo? Jeg har alltid en kald øyemaske liggende i fryseren, i tilfelle jeg skulle få skallebank eller noe. Får kjøpt det på såpe-butikker osv...
Rhiakath Skrevet 7. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2006 Har ikke alltid hatt det nei.. begynte for noen måneder siden. Hovner lett opp ellers og, i beina spesielt.
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #8 Skrevet 7. august 2006 Har ikke alltid hatt det nei.. begynte for noen måneder siden. Hovner lett opp ellers og, i beina spesielt. ← Spiser du mye salt mat? Det er også mere vanlig å hovne opp i kroppen når det er varmt i været.
Wonders Skrevet 7. august 2006 #9 Skrevet 7. august 2006 salt binder vannet i kroppen, og i varmen vil du merke det ja...
Fashion.Faux.Pas Skrevet 7. august 2006 #10 Skrevet 7. august 2006 Men å komme med det rådet er vel som å banne i kjerka ← hihi....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå