Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen som har prøvd hårbørster fra Mason Pearson? De skal vissnok være verdens beste hårbørster, og de er selvfølgelig knalldyre. Merker dere noen stor forskjell eller er det bortkastede penger?

Skrevet
har du link?

Den selges bl.a på Strawberrynet.com under "skin care", og på hqhair.com under kategorien "tools." Koster ca 1000 kr på strawberrynet.... :overrasket:

Gjest gjest1
Skrevet

god damn... dyreste børsten jeg har sett i alle fall.

Skrevet

:overrasket:

den bør gjøre mer enn å bare løse opp floker... kanskje fikse splittede tupper..?

Skrevet

Her må du vell betale for navnet...hva nå det er har aldri hørt om det.

Nylon børste ,,,haa :pirat:

Skrevet

De er faktisk gode, men synes jo de er litt vel stivt priset... Jeg har en gammel en, etter bestemoren min, som faktisk gjør jobben fortsatt - til og med gummien holder. De er laget for hånd, og jeg har tro på britisk håndverk. :) Forøvrig har de børster med kun naturhår (villsvin, tror jeg), naturhår blandet med nylon og med kun nylon. De har også forskjellige typer håndtak - plast av noe slag og tre. Vil tro en børste med naturhår og trehåndtak er vesentlig dyrere enn en med nylonbust og plasthåndtak.

Skrevet

Er det ikke livstidsgaranti eller noe sånt på disse? Tror jeg leste det en plass.

Skrevet

Tusen kroner for en hårbørste?? Nei vet du hva.. Jeg kan bruke myye penger på både sminkebørster og liknende, men en hårbørste? Det er da ikke SÅ stor forskjell på slike. Jeg merker knapt forskjell på den fra HM og den fra frisøren (som kostet ca 300)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...