¤ananas¤ Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Hva slags sang vil du at skal bli spilt i begravelsen din?
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 Hva slags sang vil du at skal bli spilt i begravelsen din? ← Hallelujah, med KurtAliEspenAskil. Den versjonen er så jævlig at den passer til en så trist stund.
Sarah Salamander :-) Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 Shakespear Sisters - Stay Den skal spilles når de bærer kisten min ut av kirken!! (herregud så sykt å vite det egentlig, men den sangen er liksom bare begravelses sangen min... Hørte de spilte den på et utested en gang som "siste sangen" og jeg ropte ut åååååååhhh... begravelses sangen min. Den er såååå fiiiin. Ble ikke flere øl på meg den kvelden )
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #4 Skrevet 8. august 2006 Tir na Noir, det ble bestemt for mange år siden
Krista83 Skrevet 8. august 2006 #5 Skrevet 8. august 2006 Tir na Noir, det ble bestemt for mange år siden ← Denne sangen er nokså vanlig i begravelser, spesielt på vestlandet. Den ble sunget da min onkel døde for noen år siden. Skikkelig fint..
Gjest Tweetypie Skrevet 9. august 2006 #6 Skrevet 9. august 2006 Eg ser av Bjørn Eidsvåg - den er bare så ufattelig nydelig. Har hørt denne i flere begravelser når og med en gang denne begynner da begynner jeg å sippe og gråte.
Sarah Salamander :-) Skrevet 9. august 2006 #7 Skrevet 9. august 2006 Eg ser av Bjørn Eidsvåg - den er bare så ufattelig nydelig. Har hørt denne i flere begravelser når og med en gang denne begynner da begynner jeg å sippe og gråte. ← a den er kjempe fin, men jeg forbinder den veldig med selvmords begravelser som jeg har vært i
Smashing Skrevet 9. august 2006 #8 Skrevet 9. august 2006 Jeg vil ha "Da Jesus satte sjelen fri" av Oslo Gospel Choir. Den sier mye om at nå er jeg kommet hjem
Gjest Tweetypie Skrevet 9. august 2006 #10 Skrevet 9. august 2006 a den er kjempe fin, men jeg forbinder den veldig med selvmords begravelser som jeg har vært i ← Huff De har spilt den i begravelser til eldre som jeg har vært i så jeg setter det ikke i den sammenhengen.
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2006 #11 Skrevet 9. august 2006 Det skal familie få lov å tenke på. Jeg skal da ikke høre den uansett, så!
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #12 Skrevet 9. august 2006 No One But You - Kerry Ellis/We will rock you
jolie Skrevet 9. august 2006 #13 Skrevet 9. august 2006 Metallica - Enter Sandman Nei vettu, jeg bryr meg katta. Skal ikke høre noe som helst likevel, jeg.
Gjest gjesta Skrevet 9. august 2006 #14 Skrevet 9. august 2006 Bare de ikke drar i gang noen salmer, skal jeg være fornøyd.
Gjest en gjest Skrevet 10. august 2006 #15 Skrevet 10. august 2006 Old and Wise - Alan Parsons Project
nea Skrevet 11. august 2006 #16 Skrevet 11. august 2006 Forglem meg ei heter sangen jeg vil de skal spille.. Problemet er bare at ingen finner teksten til den, og alt jeg har er en gammel kassett med den på. Sunget av ei lokal jente som døde av kreft for 15 - 20 år siden.. får tårer i øynene bare jeg tenker på den sangen!
snagglepusnos Skrevet 12. august 2006 #17 Skrevet 12. august 2006 se på mig med jan johansen syns teksten er så sinnsykt fin. var i en begravelse hvor de spilte Frank sinatras My way, og den dag idag klarer jeg ikke høre den uten å få tårer i øynene
¤ananas¤ Skrevet 13. august 2006 Forfatter #18 Skrevet 13. august 2006 (endret) Bare de ikke drar i gang noen salmer, skal jeg være fornøyd. ← Jeg vil ha en sang som betyr noe spesielt for meg, men jeg har ikke bestemt hvem. Regner med at jeg har god tid.. (Selv om man aldri vet hva som vil skje..) Endret 13. august 2006 av ¤ananas¤
TheHairyToothfairy Skrevet 15. august 2006 #19 Skrevet 15. august 2006 (endret) . Endret 24. januar 2023 av TheHairyToothfairy Borte!
Gjest Gjesta Skrevet 15. august 2006 #20 Skrevet 15. august 2006 Forglem meg ei heter sangen jeg vil de skal spille.. Problemet er bare at ingen finner teksten til den, og alt jeg har er en gammel kassett med den på. Sunget av ei lokal jente som døde av kreft for 15 - 20 år siden.. får tårer i øynene bare jeg tenker på den sangen! ← Var det hun Brita....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå