Gå til innhold

Kule sko!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Frosken_*
Skrevet

De er i skinn, og ser ikke så "billige" ut som de gjør på dette bildet.. Passer de til skjørt for eksempel? Eller burde de da være høyere?

Støvletter

Disse er også ganske kule, men i syntet..

Støvletter

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest *Snart medlem*
Skrevet
De er i skinn, og ser ikke så "billige" ut som de gjør på dette bildet.. Passer de til skjørt for eksempel? Eller burde de da være høyere?

Støvletter

Støvletter

Hva synes dere?

Jeg har de nederste, og mine er hvertfall i ekte skinn. De er veldig myke og gode i skinnet, og sitter godt på foten, men personlig merker jeg at hælen blir litt vinglete for min del (er ikke vant med tynne hæler). De er også veldig stilige til skjørt - og det tror jeg det øverste paret er også.

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Jeg synes kanskje de første var finest i allefall :)

Skrevet

hmm. jeg synes de skoene var grusomme. likte de ikke. men smaken er som baken delt i to :)

Gjest Gjest_Frosken_*
Skrevet

Takk for kjapt svar! :sjarmor:

Er de virkelig i skinn altså? Det står da tydelig på "produktinformasjon" at det er syntet.. Hvor mye kostet de?

Synes ikke hælene er så tynne jeg, og jeg er ikke vant med høye hæler i det hele tatt.

Er det bedre å kjøpe sko som passer akkurat, eller litt for store?

Skrevet

Jeg synes også de første er finest, litt usikker på lissene bare. Og siden de siste er høyere i skaftet tenkte jeg kanskje de var finere til litt korte skjørt. Kanskje jeg skal kjøpe begge :sjenert:

Gjest, gi meg eksempler på sko som du liker da, hvis jeg synes de er forferdelige så vet jeg at jeg ikke skal høre på deg ;):ler:

Skrevet

Støvletter

Støvletter

Hva synes dere?

Hvor får man kjøpe de? har lyst på dem jeg, hvertfal den første. Men hvor får man kjøpt de og hvor mye koster de?

Skrevet

På Din Sko, de første koster 540 kroner, de siste koster 340. De har noen som er nesten like de første til 340 også, bare at de er i syntet, og ikke skinn.

Gjest Gjest_Frosken_*
Skrevet
Ikke min smak.

Huff, ser at jeg ikke har vært flink til å skrive nicket mitt her.. :ler:

Hva er din smak da, silla?

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg synes kanskje de var litt harry jeg. Jeg er litt mer "klassisk" i stilen. Men smaken er helt forskjellig :)

Skrevet

Må innrømme at jeg ikke er overbegeistret for slike Bestemor Duck støvletter... :sjenert:

Skrevet

Jeg syns de første var finest.

De andre syns jeg, unnskyld, men hadde et litt 'horete' utseende.. :ler:

De første var kule!"

Gjest Gjest_Frosken_*
Skrevet

Ja ja, ser det er ulike meninger her..

Jeg er veldig usikker på min egen stil, går oftest i flate sko, og finner veldig sjelden sko jeg liker, som har ok hæl og rund tupp.

Likte disse egentlig veldig godt, men så blir jeg usikker da, derfor spør jeg dere, og så blir jeg bare enda mer usikker når responsen er så forskjellig ;)

Må også nevnes at jeg går mest i bukser, og at de derfor vil bli "skjult" mesteparten av tiden.

Skrevet

Jeg synes begge parene var kjempe tøffe, men personlig hadde jeg nok gått for de første. Men det kommer jo helt an på hva slags stil du har, og hva du føler passer best. Man er uansett ikke fin i noe man ikke føler seg vel i.

Gjest Fruktfat
Skrevet

vel, det er jo dette som er in, men jeg synes ikke de er fine. eller; de kan være kule på andre, men jeg kjøper meg ikke sånne.

hvilken som er finest kan jeg derfor ikke svare på ;)

(men jeg synes ikke du skal unngå å kjøpe de fordi noen her ikke synes de er fine, det er så kjedelig når alle er like!)

Skrevet

Har kikket litt på hjemmesiden til Bianco, Din Sko og Lille Vinkel og er helt frustrert over hva som tydeligvis er in nå. Tror jeg går i skoshoppingsdvale! Mannen min blir nok fornøyd :sjenert:

Denne typen florer det av. Huff...

Eller hva med denne

Skrevet

Siste var penest, diskré og stilrene!

Skrevet

Arg, linkene over viser ikke det spesifikke produktet. Den første linken var ment å vise støvlett nr. 2 i øverte rad. Den andre linken var ment å vise støvlett nr. 1 i fjerde rad.

Skrevet

Jeg synes begge var forferdelige, men smaken er heldigvis forskjellig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...