Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Jeg er i en helt merkelig periode i livet mitt, der jeg ikke vet hva jeg vil og der alt bare er kaos på guttefronten. Jeg har akkurat avslutta et 3,5 år langt forhold. Vi var på vei til å ta et steg videre, altså kjøpe bolig, kanskje barn... Men jeg klarte ikke å ta steget, det var noe som skurra, og etter MYE om og men ble det slutt. Etterpå har han jobbet hardt for å fikse og få oss sammen igjen, og han har hatt meg på glid flere ganger. Jeg tenker så mye på han, og er så usikker... jeg har vel kanskje gitt han litt håp etter hvert om at kanskje... men det er fordi jeg er ærlig og sier det jeg føler og tenker til han. jeg vil jo egentlig litt bli sammen med han igjen, jeg er livredd for å miste han helt, men akkurat nå er jeg ikke sikker. Før det ble slutt med typen traff jeg en annen som jeg ble veldig betatt av. han hadde typisk alle de egenskapene jeg hadde savnet hos kjæresten, og jeg sugde de til meg som en tørr svamp. etter at det ble slutt begynte vi å rote, men det har enda ikke blitt noe mer, for jeg mangler noen følelser tror jeg. men vi 2 har det sååå bra i senga, jeg vet ikke om noen som forfører meg mer og som er bedre i senga enn han her. jeg blir aldri lei... men forhold...? vi har det utrolig moro sammen, og klikker så bra. men han mangler typisk de tingene som eksen min hadde da; utdannelse, intellektuell, voksen, moden trygg mann... dette har/er ikke han her. men han er moro, og veldig som meg på mange områder. og jeg har aldri mista hodet før sånn som jeg har gjort med han her. jeg klarer ikke å tenke klart når han legger hendene sine på meg... jeg føler jeg er avhengig av kosestundene våre nå. Sist helg traff jeg en ny gutt, som fascinerte meg veldig. Han var utrolig kjekk, skikkelig vakker!! er det mulig å være så pen... vi møttes på byen da, og han var alt for full. dagen etter sendte han melding og ba meg ut. har sååå lyst til å treffe han igjen, men lurer på om det er noe som ikke matcha helt med våre personligheter, eller om det bare var han som var for full. må treffe han igjen i edru tilstand for å finne ut. han her er helt klart den kjekkeste av de 3 guttene jeg nevner her, og utrolig snill også. (har ei venninne som kjenner han, og hun sier han er utrolig snill og god). men hvis jeg skal ut med han her, så kommer jeg til å føler meg forferdelig ovenfor de 2 andre gutta da... eksen er alltid i mitt bakhode, fordi jeg bryr meg så inderlig mye om han og jeg vet han har det vanskelig nå. jeg har jo gjort det slutt, men sist vi snakka og han så gjerne ville prøve igjen så sa jeg kanskje etter hvert, men ikke akkurat nå. men allikevel føler jeg meg utro mot han. Jeg har alltid vært en person som sjelden har forelsket meg, og som har vært tilbakeholden med gutter. jeg har aldri vært interessert i flere enn en på en gang, og det har alltid gått ganske lang tid mellom mine forhold. Hva i alle dager er det som skjer nå egentlig? Plutselig vet jeg ingenting, og føler noe for flere på en gang. og i tillegg føler jeg meg slem... Hva ville du gjort dersom du var i samme situasjon? Hva tenker du om den situasjonen jeg er i?
Gjest Gest Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 HJELP!! Akkurat nå må jeg ærlig innrømme at du har et luksusproblem, nei fy så slem jeg er. Det skal ikke akkurat være lett, men ærlig talt hvis du er så usikker på typen din eller ex så bør du lytte til den usikkerheten det ligger nok noe i det, du holder sikkert på han pga trygghet eller skal vi kalle det falsk trygghet?? Så var det nr to, god i sengen akk ja!! Høres fantastisk ut! Men igjen du er usikker så da ligger det nok noe i det, hvis det ikke har seg sånn at du er redd for å innvollvere deg "for mye?" Hvis du er singel nå ville jeg ha nytt det til det fulle. Kanskje det er det du trenger akkurat nå? Det er mangen utrolig kjekke gutter der ute, du bør nyte livets goder men husk De aller beste kommer ikke rekende på en fjøl. Lykke til, du ble sikkert ikke mindre forrvirret nå!!
Gjest gjesta Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 Du er singel, og du er usikker på hva du vil. Ta tida til hjelp, og gjør akkurat det du ha lyst til. Hvis du vil gå på date med han nye du har truffet, trenger du ikke å ha dårlig samvittighet for det. Så lenge du ikke har noen forpliktelser, er det ikke noe galt å gå ut med hvem man vil, og kanskje finner du ut at du liker han bedre enn de andre, kanskje finner du ut at du savner eksen din, eller kanskje finner du ut at du har lyst til å være singel en stund, og gå på flere dater med andre gutter. Alt er helt greit.
Gjest Gjest_Trådstarteren_* Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 wow, dere fikk meg til å føle meg utrolig mye bedre begge to. Takk!!! Dere har jo forsåvidt rett også da, jeg er ikke forplikta noe sted. jeg er bare ikke helt vant til dette, og har konstant dårlig samvittighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå