Gå til innhold

Et I.D spørsmål...igjen...:)

Anbefalte innlegg

Gjest Trener råd!
Skrevet

Var innom en hudpleiesalong i dag, og fikk prøve I.D foundation og veil. Ble kjempefornøyd med resultatet, men kjøpte ikke der og da. HAr nemlig sett at det er veldig mye billigere på straberrynet. Veil kommer jo bare i en utgave, så den er grei, men hva med navnet på foundation? Jeg prøvde en som het "medium beige" hos hudpleieren, men finner ikke akkurat denne på SN eller LF. Det var den de fleste brukte, fortalte hudpleieren!

Noen som vet om det finnes et tilleggsnummer til fargen "medium beige". Og hav skjer egentlig med SN siden for ID makeup? Vil de oppdateres? De har jo ikke så mye å velge mellom!

Kan jeg bruke kabuki børsten til både foundation og veil?

Og concealerbørsten, bruker jeg den i foundationpudderet, og deretter på små urenheter, eller finnes det egen I.D concealer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper også de tar inn flere farger på foundationen. Jeg passer best i den nyansen som heter fairly light (?) eller noe sånt. Og den hadde de ikke. Tror det fins en egen concealer i ID-serien, eller tar jeg helt feil?

Skrevet

strawberry har medium beige...

var nettopp inne og skjekka .

du må trykke på foundations ,da fårb du fargene opp.

ps.medium beige er 2,3

Skrevet
strawberry har medium beige...

var nettopp inne og skjekka .

du må trykke på foundations ,da fårb du fargene opp.

ps.medium beige er 2,3

Hmm, når jeg går inn på SN får jeg ikke opp noe fargealternativ. Bare den "fair" som vises. Når jeg trykker "View colors options" kommer jeg bare tilbake til den samme siden.

De hadde alle farger på Beautybridge i hvertfall, men tror det er billigst på SN

Skrevet

IKKE trykk på view color ,men på der det står foundations da får du fargene,

Skrevet

d blir nok billigere på SN siden de sender fraktfritt :)

Det finnes en concealer fra I.d.. Jeg kjøpte meg nettopp et starterkit og fikk den børsten. Liker den veldig godt, og du kan jo bruke kosten i foundationen om det er noen plasser i ansiktet som trenger mer dekke, eller du kan kjøpe en concealer :) Concealerene heter Bisque.

Og ja, du kan bruke kakibørsten til de to tingene der :)

Skrevet

Uff.. jeg er litt ufokusert så det ble litt tull i det forrige innlegget. Det jeg skulle fram til var at jeg hadde både concealerkosten og concealer (bisque)

Skrevet
Hmm, når jeg går inn på SN får jeg ikke opp noe fargealternativ. Bare den "fair" som vises. Når jeg trykker "View colors options" kommer jeg bare tilbake til den samme siden.

De hadde alle farger på Beautybridge i hvertfall, men tror det er billigst på SN

Du må trykke på den linja der det står "i.d. BareMinerals Foundation SPF15", da får du opp 3 fargealternativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...