Gå til innhold

Anbefale vibrator?

Fremhevede innlegg

Gjest Vibby23
Skrevet

Har tenkt å gå til anskaffelse av min første vibrator. Men i jungelen av forskjellige typer vil jeg gjerne høre hvilke dere her inne er/har vært fornøyde med.

(Jada, vet at alle er skapt forskjellig og alt det der ;) )

Hadde vært kjempefint om dere kunne linke til en evt. anbefaling også!

:sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

I mitt neste liv skal jeg bli Samurai.

*rrrrrrrrrr*

Skrevet

¨Jeg er også på utkikk etter en ny vibrator. Da jeg har vanskelig for å oppnå orgasme (bortsett fra når jeg blir slikket en lengre stund), hadde det vært veldig fint å ha en liten "dings" å stimulere klitoris med, samtidig som vi har samleie.

Noen tips til en slik sak?

• 2 uker senere...
Skrevet
¨Jeg er også på utkikk etter en ny vibrator. Da jeg har vanskelig for å oppnå orgasme (bortsett fra når jeg blir slikket en lengre stund), hadde det vært veldig fint å ha en liten "dings" å stimulere klitoris med, samtidig som vi har samleie.

Noen tips til en slik sak?

tounge joy!!! den er fantastisk! Du får den hos Inn og Ut i Tordenskioldsgate 3!

Evt Inn-Ut.no

Skrevet

Trådstarter: vibratorer brukes på forskjellige vis, og følgelig er det noen som passer bedre til sitt bruk enn andre. Skal du ha en vibrator i all hovedsak for klittstimuli, eller en du kan bruke som dildo? Liten eller stor? Er støy viktig, skal du ha med oppladbare batterier? :)

Til klitt anbefaler jeg denne.

Skrevet (endret)

..

Endret av Odense
Gjest Hilde79
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med Fun Factory sine vibratorer!!! De er kjempemorsomme og har meget god kvalitet. De selges bl.a. på Cupido og Kondomeriet. :) Love yourself!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...