Gjest Vibby23 Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Har tenkt å gå til anskaffelse av min første vibrator. Men i jungelen av forskjellige typer vil jeg gjerne høre hvilke dere her inne er/har vært fornøyde med. (Jada, vet at alle er skapt forskjellig og alt det der ) Hadde vært kjempefint om dere kunne linke til en evt. anbefaling også!
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 I mitt neste liv skal jeg bli Samurai. *rrrrrrrrrr*
dragonfly Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 Denne her er bra for nybgynnere... kondomeriet
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 ¨Jeg er også på utkikk etter en ny vibrator. Da jeg har vanskelig for å oppnå orgasme (bortsett fra når jeg blir slikket en lengre stund), hadde det vært veldig fint å ha en liten "dings" å stimulere klitoris med, samtidig som vi har samleie. Noen tips til en slik sak?
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #5 Skrevet 17. august 2006 ¨Jeg er også på utkikk etter en ny vibrator. Da jeg har vanskelig for å oppnå orgasme (bortsett fra når jeg blir slikket en lengre stund), hadde det vært veldig fint å ha en liten "dings" å stimulere klitoris med, samtidig som vi har samleie. Noen tips til en slik sak? ← tounge joy!!! den er fantastisk! Du får den hos Inn og Ut i Tordenskioldsgate 3! Evt Inn-Ut.no
Gjest Gjesta Skrevet 17. august 2006 #6 Skrevet 17. august 2006 Trådstarter: vibratorer brukes på forskjellige vis, og følgelig er det noen som passer bedre til sitt bruk enn andre. Skal du ha en vibrator i all hovedsak for klittstimuli, eller en du kan bruke som dildo? Liten eller stor? Er støy viktig, skal du ha med oppladbare batterier? Til klitt anbefaler jeg denne.
Gjest Odense Skrevet 17. august 2006 #7 Skrevet 17. august 2006 (endret) .. Endret 4. oktober 2006 av Odense
Gjest Hilde79 Skrevet 17. august 2006 #8 Skrevet 17. august 2006 Jeg er kjempefornøyd med Fun Factory sine vibratorer!!! De er kjempemorsomme og har meget god kvalitet. De selges bl.a. på Cupido og Kondomeriet. Love yourself!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå