Gå til innhold

Orgasme i søvne

Babyface

Anbefalte innlegg

Jeg våkner relativt ofte (eller registrerer i det fjerne) med orgasme, uten at jeg har stimulert meg selv fysisk. Ingen av venninnene mine har noen gang opplevd dette, så jeg lurer på hvor vanlig dette egentlig er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg drømer svært ofte at jeg har sex, og jeg pleier så og si alltid å få orgasme. Dette også uten noe som helst fysisk stimuli. Jeg trodde det var helt vanlig. En gang fikk jeg orgasme under forelesning også -jeg satt og dagdrømte. Det blir jo forsåvidt samme greia.

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke UVANLIG fra det jeg har hørt...

Forøvrig ventet jeg nesten på at Nelle skulle svare her.. HVorfor det tru.. :wink:

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hender også meg relativt ofte. Jeg har til stadighet "våte drømmer" og våkner av dette, så du er nok ikke alene. Du tror ikke bare at det ikke er så vanlig å snakke om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får også orgasme® i søvne. Har hatt det slik siden tidlig pubertet (11 år) og trodde ærlig talt jeg var nesten alene om det! Mine venninner har det ikke slik iføge dem selv. Bra det ikke bare er meg da!

Tendensen er sterkest hvis jeg ikke har hatt sex på en stund, da er det akkurat som om kroppen krever sitt om jeg er våken eller ei... Har lettere for å få serieorgasmer i søvne enn i våken tilstand faktisk, og det uten å røre ved meg selv. Litt rart egentlig.

Vet jo at gutter (særlig i puberteten) ofte har våte drømmer, men det var en positiv overraskelse at det gjelder så mange jenter også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Jeg drømmer i ny og ned kåte drømmer og da får jeg så intense orgasmer at jeg våkner av det. Tror det er ganske vanlig. Er heldige vi som får det også på den måten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjer med jevne mellomrom, deilig...

Men jeg trodde faktisk ikke at det var vanlig, trodde det var bare lille meg...

Det er bare å nye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette skjer meg også!

Men jeg har litt problemer med å få orgasme under sex...

Rart at man kan få det så enkelt i søvne!!!!

Hm..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I våken tilstand kan man slite med hemninger uten å vite det en gang. Helt ubevisst altså.

I en drøm finnes det ingen slike sperrer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer ofte at jeg har sex, men våkner rett før jeg får orgasme, prøver alltid å legge meg rett ned for å sove igjen.. men funker det.. nei :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...