snøfnugg Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Jeg liker ikke September. Jeg vet ikke hvorfor. Kanskje fordi alle trærne mister bladene osv. Min definitive favorittmnd er Desember. For da er det jul & nyttår og da er jeg født. Dessuten er barna mine så full av forventing. Deilig & se.
Arkana Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 Mai eller juni, grønt og fint, passe temperatur uten å være for varmt.
Rioja Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 Jeg har det så bra akkurat NÅ!!! Så da ble det august...
Gjest Emera Skrevet 7. august 2006 #6 Skrevet 7. august 2006 Mai. Grønt og vakkert. Hvitveis. Sommeren ligger ennå foran. Herlig.
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #7 Skrevet 7. august 2006 Desember. For meg gjør julen at jeg orker tanken på en lang og mørk vinter.
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 7. august 2006 #8 Skrevet 7. august 2006 (endret) Desember. For meg gjør julen at jeg orker tanken på en lang og mørk vinter. ← Og ikke minst en lys og dyster sommer. Endret 7. august 2006 av Slangen
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #10 Skrevet 7. august 2006 Mai til august. Sommern er best! Kan ikke fordra vinteren...
Gjest Hedda Gabler Skrevet 7. august 2006 #11 Skrevet 7. august 2006 Jeg er veldig glad i august. Blir litt lei meg på vegne av januar og februar - kan ikke noen stemme på dem, da?
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 7. august 2006 #12 Skrevet 7. august 2006 (endret) Jeg er veldig glad i august. ← Lærernes favorittmåned. Endelig får de plaget de stakkars små med meningsløs pugging og versj på rams, igjen. Endret 7. august 2006 av Slangen
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #14 Skrevet 7. august 2006 April, for da er vinteren over og våren kommer for fullt
Siam Skrevet 7. august 2006 #15 Skrevet 7. august 2006 Blir litt lei meg på vegne av januar og februar - kan ikke noen stemme på dem, da? ← Det tenkte jeg også! Jeg stemte mai, for da har jeg en kriblende forventning til sommeren, går og ser etter vårtegn overalt og koser meg med at det har blitt lysere. Men hver årstid har sin sjarm. Jeg er veldig glad for at vi har årstidene.
Gjest Skya Skrevet 7. august 2006 #17 Skrevet 7. august 2006 Når det er fint vær: Juli Er det ikke fint vær i Juli: Desember
Malou Skrevet 7. august 2006 #18 Skrevet 7. august 2006 Mai, fordi den gode årstiden ligger foran oss, det spirer og blir grønt og det er mange deilige langhelger. Jeg burde nok ha gitt en stemme til januar som er den måneden jeg er født, men jeg er ikke særlig glad i vinter...
Najs Skrevet 7. august 2006 #19 Skrevet 7. august 2006 Siden jeg trives vesentlig bedre med varmt vær må jeg si juli. Men for all del, alle månedene har sin sjarm! I desember er det jo jul, i april er våren i full gang, høsten kommer i august/september osv... Er forsåvidt glad vi har fire årstider, men kunne godt tenkt meg å korta litt ned på vinteren :icon_neutral:
Lenemor Skrevet 7. august 2006 #20 Skrevet 7. august 2006 Liker juli best jeg! kunne vært juli hele året for min del... Varmt og godt i været og... Deilig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå