Kaia Skrevet 4. januar 2003 #1 Skrevet 4. januar 2003 Vi vurderer å pynte bordet med litt tyll på midten. ER det noen som erfaringer med dette og vet hvor det er mulig å få tak i noe som kan brukes til borddekorasjon?
Gjest Imax Unplugged Skrevet 4. januar 2003 #2 Skrevet 4. januar 2003 Vet ikke hvor du bor, men hvis du bor i Oslo ville jeg ha beveget meg ned til Grønland til en innvandrersjappe. Der får du tyll til en ok pris, i alle mulige farver. Du finner også andre tynne stoff som kanskje duger. Tyll ser flott ut på avstand, men er ikke så pent nært. Har ikke prøvd å dekorere bord med tyll, men vet at amerikanerne bruker MYE tyll i bryllup til pynt og sånt. Kanskje du kan surfe litt på am. bryllupssider?
Gjest Anita77 Skrevet 7. januar 2003 #3 Skrevet 7. januar 2003 Jeg kjøpte billig tyll gjennom stoffogstil.no Brukte det til å pynte rundt fontenen i bryllupskaken! Vet ikke hvordan det er til å pynte bordet med.
Brud141202 Skrevet 10. januar 2003 #4 Skrevet 10. januar 2003 Jeg brukte tyll til å pynte med på midten av bordet og det ble kjempefint. Kjøpte tyll på ikea i perlemorsskimrende hvitt, og brukte perlerader til å surre rundt tyllen slik at det ble som en "pølse". Tyllen på Ikea var ganske billig, tror den kostet 19 kr meteren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå