Gå til innhold

Pynting av bord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å pynte bordet med litt tyll på midten. ER det noen som erfaringer med dette og vet hvor det er mulig å få tak i noe som kan brukes til borddekorasjon?

Gjest Imax Unplugged
Skrevet

Vet ikke hvor du bor, men hvis du bor i Oslo ville jeg ha beveget meg ned til Grønland til en innvandrersjappe. Der får du tyll til en ok pris, i alle mulige farver. Du finner også andre tynne stoff som kanskje duger. Tyll ser flott ut på avstand, men er ikke så pent nært.

Har ikke prøvd å dekorere bord med tyll, men vet at amerikanerne bruker MYE tyll i bryllup til pynt og sånt. Kanskje du kan surfe litt på am. bryllupssider?

Gjest Anita77
Skrevet

Jeg kjøpte billig tyll gjennom stoffogstil.no Brukte det til å pynte rundt fontenen i bryllupskaken! Vet ikke hvordan det er til å pynte bordet med.

Skrevet

Jeg brukte tyll til å pynte med på midten av bordet og det ble kjempefint. Kjøpte tyll på ikea i perlemorsskimrende hvitt, og brukte perlerader til å surre rundt tyllen slik at det ble som en "pølse". Tyllen på Ikea var ganske billig, tror den kostet 19 kr meteren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...