Gå til innhold

Er dette vanlig

Fremhevede innlegg

Gjest Tuttan
Skrevet

Jeg var i tyrkia i begynnelsen av juli. Forferdelig varmt. Omtrent alle kvinner gikk i skjørt, og det var nærmest umulig å unngå å se at de gikk uten truse. Det virket som det var verdens mest naturlige ting. Jeg hadde trodd at skjørtelengden ville ha en betydning i henhold til sjenanse, men det virket som om jentene ikke brydde seg. Jeg har selv aldrig gått offentlig uten truse, men jeg lot det stå til. Det var fantastisk behagelig. Jeg kan godt skjønne at så mange går naken under skjørt /kjole. Det som forbauset meg var at det var like mange voksne damer som ungdommer fra mange forskjellige land som kledde seg slik.

Hvordan er det med andre på dette forumet? Har dere erfaring med dette?

Gift kvinne 42.

Videoannonse
Annonse
Gjest fluesmekker
Skrevet

Hm, det gjør jeg bare i forbindelse med skifting av badetøy/truse. Hadde ikke tord å gått med kjole/skjørt uten truse i offentligheten, tør ikke gå i string-truse heller. Tenk hvis skjørtet blåser opp? Og så har jeg en fin tendens til å sitte på all slags mulige rare måter som gjør at trusen lett vises.

Gjest Gjest_Bettina_*
Skrevet

Jeg var i Athen. Jeg kan bare bekrefte det du beskriver. Det var umulig å unngå å se. Det som forbauset meg var at det var så mange og at de brukte så korte skjørt. De måtte jo vite at hele stasen kunne beskues i bestemte situasjoner. Jeg var i en skobutikk hvor en jente i slutten av 20 årene satt på huk og prøvde sko. Hele butikken kunne jo beskue hennes edlere deler!

Det må jo være vanligere en vi tror.

51 år og kvinne. ( Min mann følte han var i himmelen.)

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Jeg ble plutselig klar over hvor ferieturen neste skal gå.

Athen - here I come :sjarmor:

Skrevet
Jeg ble plutselig klar over hvor ferieturen neste skal gå.

Athen - here I come  :sjarmor:

Jeg blir med! :wow:

Skrevet

Det er utrolig sexy og opphissende å vite at dama går truseløs under det trange jeansskjørtet. Deilig å stryke henne over rumpa, og hun vrikker litt ekstra bare for å hisse meg opp. :)

Skrevet

Hvordan se at det ikke er truse under ett jeansskjørt?

Gjest Gjesta
Skrevet

For de som bare så rumpa så kan de jo hatt stringtruse... Men å gå uten truse under kort skjørt ville jeg aldri gjort!

Gjest Gjest_Gullet_*
Skrevet

Har ofte gått uten truse i kort skjørt ( ikke mini -mini ). Jeg har ikke noen problem med det. Det eneste er å være bevisst hvordan man sitter eller bøyer seg. Syns det er herlig jeg! Kanskje det bor en liten fetish i meg. Jeg syns det er opphissende å vite at andre kanskje kan få et glimt. Men da må de være uhyre oppmerksom. Det er som et spill for meg.

Jeg nekter å tro at jeg er alene om dette. Håper andre her kan si sin ærlige mening.

Som TS sier , er det veldig vanlig på varme turistmål. Dette kan jeg bekrefte. Det gjelder også lokalbefolkning.

19 år og nesten alltid truseløs.

Skrevet

Jeg går truseløs under skjørtet hele sommeren, jeg! Men jeg går alltid i knelange skjørt, da... Og gjerne med et underskjørt under. Sjelden det blåser SÅ mye at jeg er engstelig for at det skal blåse opp. Dessuten er det fantastisk bra for underlivet å bli lufta. ANBEFALES!! :)

Gjest truseløs
Skrevet

Ser ikke noe problem med å gå truseløs i det hele tatt... Når våren kommer så bor jeg i kjoler eller skjørt til kulden kommer snikende igjen. Og selvsagt uten truse.

Gir meg en pirrende og deilig følelse å ikke ha truse på meg. :klappe:

I tillegg så er det pirrende å tenke på hva vis skjørtet fyker litt opp og noen ser det?? hehe

Lenge leve varmen og truseløshet...... :klappe:

Gjest Snuske
Skrevet
Ser ikke noe problem med å gå truseløs i det hele tatt... .

Gir meg en pirrende og deilig følelse å ikke ha truse på meg.  :klappe:

Støtter meg til denne jeg. Ser ingenting galt i å gå uten truse, tvert om så er det temmelig deilig og pirrende og gjelder om du bruker skjørt eller bukse.

Men selvfølgelig, går en i skjørt så er det jo ikke nødvendig å stille seg i de mest tenkelige og utenkelige posisjoner slik at en blottlegger hele stasen til gud og hvermansen :ler:

Gjest Gjest_tommelise_*
Skrevet
Ser ikke noe problem med å gå truseløs i det hele tatt... Når våren kommer så bor jeg i kjoler eller skjørt til kulden kommer snikende igjen. Og selvsagt uten truse.

Gir meg en pirrende og deilig følelse å ikke ha truse på meg.  :klappe:

I tillegg så er det pirrende å tenke på hva vis skjørtet fyker litt opp og noen ser det?? hehe

Lenge leve varmen og truseløshet...... :klappe:

Da er vi to med samme syn. Truseløs forkjemper. Det er ingen som har vodt av et glimt om viden skulle ta tak. Det glimtet ville i så fall vært meget kortvarig. Men i alle fall pirrende.

Fra mai til oktober.

Gjest LilSweetie
Skrevet
Truseløs forkjemper. Det er ingen som har vodt av et glimt om viden skulle ta tak. Det glimtet ville i så fall vært meget kortvarig. Men i alle fall pirrende.

Fra mai til oktober.

Akkurat.

Truseløs forkjemper.

Pirrende med glimt.

I rest my case.

Gjest *Just-Me*
Skrevet

Her i kalde nord e det også vanlig med skjørt uten no under :ler:

Meget behagelig det da!!! :)

Skrevet

Dette begynner å likne på spam spør du meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...