Adonia Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 vi er med i budrunden på en leilighet som vi var på i helga. høyeste bud er nå 1.35 og det har vi.. er kjempespent, men sitter med følelsen av at vi ikke får denne leiligheten. budet vårt går ut kl 12, så jeg er nervøs for å få en tlf akkurat nå..
Malama Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 Spennende, spennende. Ikke så lenge siden jeg var gjennom det samme selv. Og vi driver i disse dager og flytter inn i nytt hjem (vi vant dog ikke budrunden da, men i vårt tilfelle var det forkjøpsrett (som vi ikke visste om vi sto verst på pga idiotisk budrunde før frist for å melde forkjøpsrett, derfor måtte vi delta i budrunden likevel, og endte opp med å gjøre det dyrere for oss selv. Men måtte bli sånn pga budrudne først. Selger ville absolutt selge før ferien, og da ble det sånn) som vi tilslutt tok det på) Det er spennende med budrunde. Og klokka er over tolv, hva har skjedd?
Adonia Skrevet 7. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2006 vi fikk den måtte opp i 1.4 da som var vår maksbud. jeg måtte bare ringe rundt og fortelle det til folk jeg kjenner. men har ikke helt gått opp for meg ennå, så er ganske sjokkert hjelp men er kjempespennende da, så er supergira. endelig skal vi få vårt eget!!!
Adonia Skrevet 7. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 7. august 2006 Spennende, spennende. Ikke så lenge siden jeg var gjennom det samme selv. Og vi driver i disse dager og flytter inn i nytt hjem (vi vant dog ikke budrunden da, men i vårt tilfelle var det forkjøpsrett (som vi ikke visste om vi sto verst på pga idiotisk budrunde før frist for å melde forkjøpsrett, derfor måtte vi delta i budrunden likevel, og endte opp med å gjøre det dyrere for oss selv. Men måtte bli sånn pga budrudne først. Selger ville absolutt selge før ferien, og da ble det sånn) som vi tilslutt tok det på) Det er spennende med budrunde. Og klokka er over tolv, hva har skjedd? ← har faktisk lest endel av innleggene dina, når jeg søkte på budrunde. hørtes ut som dere har sett på endel boliger. så grattis med eget du også
Gjest BagLady Skrevet 7. august 2006 #9 Skrevet 7. august 2006 Så utrolig spennende Vår budrunde var så skummel at jeg trodde hjertet mitt skulle stanse underveis, og etter at alt var avklart med forkjøpsrett osv var jeg sikker på at vi hadde gjort en stor tabbe. Så for meg at vi gikk konkurs og måtte bo på gata etter et år Men nå trives vi som plommen i egget her i vår lille leilighet Gratulerer med leilighet!!
Adonia Skrevet 7. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 7. august 2006 tusen takk.. litt skummelt med så mye penger. håper vi ikke har betalt altfor mye! men var jo den maksprisen vi hadde bestemt oss for da.
Saeria Skrevet 7. august 2006 #11 Skrevet 7. august 2006 Gratulerer! *Mimre tilbake til i fjor da vi også fikk kåk for 1.4*
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #12 Skrevet 7. august 2006 Gratulerer kjempe mye! Gøy da Vi kjøpte oss hus i fjor. Ble helt kvalm med en gang vi fikk tilslaget. Tenkte wæh, hva gjør vi nå? Sååå mye penger!! Men det er vanlig med lån. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #13 Skrevet 7. august 2006 Så lenge dere besinnet dere og ikke gikk over maksprisen dere hadde satt på forhånd, synes jeg dere skal være fornøyde med vel overstått! Da jeg kjøpte leiligheten min for mange år siden, hadde jeg bestemt meg for en makspris. Da budet kom opp i makspris, hadde jeg en jævlig ettermiddag og kveld. Dagen etter la jeg inn et bud 30 tusen høyere. (Dette var i 1996, og brl-leiligheten ble min for 330.000, noe som jo høres latterlig lavt ut nå. Jeg kjøpte leiligheten jeg leide, og fant ut at å betale 30 tusen mer for å slippe å flytte var vel verd pengene...Så sånn kan det også gå! Gratulerer med leilighet!
Gjest Cosmic Girl Skrevet 7. august 2006 #14 Skrevet 7. august 2006 Gratulerer så masse!! Det å kjøpe leilighet er en utrolig morsom, men også skummel, ting å gjøre. Men med en gang man har fått nøklene og vært i leiligheten alene, føles det bare så veldig godt og så veldig riktig! Gled deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå