Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tuppa_*
Skrevet

Har gått uten prevansjon de to siste månedene, denne måneden tror jeg el fant sted på torsdag forrige uke. Dagen etterpå fikk jeg ømme brystvorter, og har det enda. Kommer disse smertene i forbindelse med eggløsning? Takknemlig hvis noen har erfaringer/ kunnskaper å dele!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

Har ikke svar til deg, men lurer på det samme. Jeg har også ømme pupper rundt el, men vet ikke om jeg får det før, under eller etter? (Bruker ikke el. tester, bruker bare kalender da jeg har stabile sykluser) Men er allikevel usikker på hvilken dag el er...

Skrevet

Jeg bruker å få ømme pupper ca 5-7 dager ETTER EL. Men det kan sikkert variere veldig fra person til person :).

Gjest Gjest_Tuppa_*
Skrevet

Takk for svar dere! Pia: Ja, det er sikkert ulikt fra person til person, men det er det jeg lurer på også, om det er PMS smerter, og at jeg ikke har el der jeg tror... Vanskelig dette her, får kanskje prøve el- tester neste måned, hvis det ikke klaffer denne gangen :)

Skrevet

Jeg har aldri brukt EL-tester, men ser på EL-slim og satser på at jeg har rett ;). Jeg har EL veldig tidlig i syklusen, ca dag 10 og har ca 27 dager lang syklus. Kanskje det er en mulighet for at du også har EL mye tidligere enn du tror :).

Skrevet

Jeg pleier å få ømme brystvorter etter EL, sånn som deg. Jeg temper og er sikker på når jeg har hatt EL, og det dukker opp ganske fort etter EL

Gjest Gjest_Tuppa_*
Skrevet
Jeg pleier å få ømme brystvorter etter EL, sånn som deg. Jeg temper og er sikker på når jeg har hatt EL, og det dukker opp ganske fort etter EL

Ok, fint å høre. Da er det nok slik det er med meg også, jeg har 28 dagers sykluser, og ganske tydelig el-slim, så tror jeg finner eggløsningen. Takk for svar!

Skrevet

Jeg har fått ømme pupper før EL en gang. Ellers pleide puppene å bli ømme ett par dager etter EL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...