Gjest Ikke pålogget Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Jeg skriver litt mail med en gammel kollega. Det er ganske uskyldig og litt flirtete/fleipete....Vil ikke si at det er direkte over kanten...men jeg tror kanskje at mannen min hadde blitt litt sjalu. Det piffer opp hverdagen min:-) Andre som har????
Mrs. K Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 Nei, men har mannen min en pause på jobb sitter vi og flirter på MSN - akkurat som før vi ble kjærester.
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 Som sagt i den andre tråden jeg startet, har jeg en kompis jeg har sex med. Får dårlig samvittighet av å tenke på å gjøre noe slikt bare med han, og vi er ikke kjærester engang! Skam deg :o
Gjest Bare innom Skrevet 7. august 2006 #7 Skrevet 7. august 2006 Nei! Jeg hadde aldri bevisst ville såret mannen min ved å gjøre ham sjalu eller lignende. Skal jeg flirte, så er det enten med mannen min, eller med en kompis når mannen min er ved min side så han ser hva som skjer og hører hva som blir sagt, og som ikke skaper usikkerhet i forholdet!
Gjest BagLady Skrevet 7. august 2006 #11 Skrevet 7. august 2006 Nei, men jeg flørter med kjæresten på msn nå og da.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #12 Skrevet 8. august 2006 Ikke på nett, men på jobb har jeg 2-3 stk som jeg flørter litt med.
Gjest beekeeper Skrevet 8. august 2006 #15 Skrevet 8. august 2006 Hvis du i det hele tatt har en hemmelig nettflørt, synes jeg du skal begynne å revurdere forholdet ditt..
*Enigma* Skrevet 8. august 2006 #17 Skrevet 8. august 2006 Akkurat nå er jeg singel, men da jeg hadde samboer så hendte det at jeg hadde en flørtete tone med vennene mine, men det var helt uskyldig og min kjære visste om det.
Gjest Revenka Skrevet 8. august 2006 #18 Skrevet 8. august 2006 Nei!! Det ville heller aldri falle meg inn heller
Gjest splæsj Skrevet 8. august 2006 #19 Skrevet 8. august 2006 (endret) nettflørter (i flertall ) har jeg som regel, men ingen hemmelige. Ja, og RL, og. Det er flott å flørte. Endret 8. august 2006 av Pax
Eve Luna Skrevet 9. august 2006 #20 Skrevet 9. august 2006 Nei. Hemmligheter skaper bare avstand i forholdet. Jeg ønsker kun min samboer og ingen andre. Nettflørt sier at det kanskje mangler noe i ditt forhold. Da bør du prøve å fikse det først i stede for å dra en tredje part i din forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå