Gå til innhold

Paris i september

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Kjæresten og jeg planlegger en tur til Paris i slutten av september. Vi bor i Trondheim, og vil derfor helst ta fly fra Værnes. Er det noen som vet om flyselskapene kommer til å kjøre kampanjer på disse billettene i høst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Sjekk med de vanlige "mistenkte"...KLM, SAS og Norwegian. Det er mulig å få bra pris utenfor sesongen. Vi fløy til Paris for ca 1350 kr med SAS i april og da tok vi fly direkte fra Stavanger :-) Se ellers mitt reisebrev med linker og bilder hvis dere vil ha litt Paris info: http://gardkarlsen.com/Paris_France.htm

Gjest Tweetypie
Skrevet

Kampanjer kjøres hele tiden, men jeg har ingen info om når. Dersom dere kan ta hopppåtur så er jo det et alternativ. Er jo ikke i den travleste sesongen. Vi reiste i Februar mnd for noen år siden og fikk ganske billige billetter fra Vestlandet via Oslo og direkte til Paris. Er ikke så veldig mye jeg kan bidra med annet et at du må følge godt med :D

Gjest beekeeper
Skrevet (endret)

Jeg var i paris i slutten på juni, og da bestilte vi billetter i mars, tror jeg..

Uansett så var det sånn at flybiletten steg med minst hundre kroner hver uke! Så det lønner seg å være tidlig ute med å bestille hvis det nærmer seg sesong,men nå kan du jo følge med tilbudene nøye fremover sånn at du kanskje kommer over noe spennende.

Man kan få nyhetsbrev fra norwegian på mail.

Vi betalte den nette sum av 1300 tur/retur gjennom norwegian, men de andre som reiste betalte 1100 siden de bestilte en uke før oss! :overrasket:

Endret av beekeeper
Skrevet

Sterling har kampanje til Paris nå, to reiser for prisen av en. Men det er SISTE DAG I DAG!!!!!! (08.08).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...