Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har ganske lange øyevipper og trenger derfor en mascara som gir volum, men uten å klumpe. Vet dere om noen som er bra og som ligger rundt 100-lappen? Har ikke råd til mascara fra Dior, Lancome og sånn :sexy:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Jeg har ganske lange øyevipper og trenger derfor en mascara som gir volum, men uten å klumpe. Vet dere om noen som er bra og som ligger rundt 100-lappen? Har ikke råd til mascara fra Dior, Lancome og sånn :sexy:

MAX factor 2000 calories er visst en bra og rimelig volummascara! :)

Skrevet

Den har jeg prøvd, og sluttet å bruke den av en eller annen grunn...tror kanskje det var det med klumper. Men takk uansett :)

Skrevet

Tips: du kan bestille dyre mascaraer billig fra http://www.strawberrynet.com/ . Den beste jeg har prøvd er YSL sin faux cils-mascara (volum-mascara). Den er mye billigere her enn på parfymeri. :)

Skrevet

Jeg synes den beste volummascaraen er YSL Faux Cils.

Skrevet

Er strawberrynett noe man kan stole på, og hvor mye tar de i frakt?

Skrevet

Jeg gikk inn på strawberrynet og så etter dermalogica. Jeg pleier å bruke rensegelen som jeg kjøper for 400 kr. På strawberrynet koster den rundt 40 dollar, dvs ca 280 kr... er det sant? Virker for godt til å være sant. Har noen av dere erfaring med denne nettsiden? Og hvor lang tid tar det før man får det man har bestilt? Får vente å høre dommen før jeg bestiller :)

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Hvis det ikke blir nettbutikk liker jeg Nive Beautès Eyes Wide Open.

Skrevet
Jeg gikk inn på strawberrynet og så etter dermalogica. Jeg pleier å bruke rensegelen som jeg kjøper for 400 kr. På strawberrynet koster den rundt 40 dollar, dvs ca 280 kr... er det sant? Virker for godt til å være sant. Har noen av dere erfaring med denne nettsiden? Og hvor lang tid tar det før man får det man har bestilt? Får vente å høre dommen før jeg bestiller  :)

Jeg har bestilt derfra nesten 40 ganger, så jeg kan virkelig anbefale siden! Hvis man bestiller for over 200 kr må man betalt moms til Norge, men der er strawberrynet så snille at de tilbakebetaler pengene du må betale i moms hvis man mailer dem bilde med kvitteringen. Jeg kjøper imidlertid alltid for under 200 kr, for å unngå moms. Frakten er jo gratis. Her er en artikkel om strawberrynet på tv2 hjelper deg: http://pub.tv2.no/nettavisen/hjelperdeg/article485234.ece (eller du kan bruke søkefunksjonen her på forumet og lese om folks erfaringer) Tar ca ei uke fra man bestiller til man får hentelapp i posten.

Skrevet
Jeg har bestilt derfra nesten 40 ganger, så jeg kan virkelig anbefale siden! Hvis man bestiller for over 200 kr må man betalt moms til Norge, men der er strawberrynet så snille at de tilbakebetaler pengene du må betale i moms hvis man mailer dem bilde med kvitteringen. Jeg kjøper imidlertid alltid for under 200 kr, for å unngå moms. Frakten er jo gratis. Her er en artikkel om strawberrynet på tv2 hjelper deg: http://pub.tv2.no/nettavisen/hjelperdeg/article485234.ece  (eller du kan bruke søkefunksjonen her på forumet og lese om folks erfaringer) Tar ca ei uke fra man bestiller til man får hentelapp i posten.

Jeg skjønte ikke helt det med bilde med kvitteringen... Resten hørtes bra ut :)

Skrevet

Jeg er storhandler på strawberrynet.com.. Handlet meg nettopp rens fra dermalogica der :) Supre greier! Å det som er det beste er jo at de sender fraktfritt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...