Krista83 Skrevet 7. august 2006 #1 Del Skrevet 7. august 2006 Skal jeg legge skoene alene i vaskemaskinen når de trengs en vask, eller skal jeg legge noen gamle håndkler eller lign inn også? Hvor mange grader skal sko vasken på og hvor mange omdreininger på sentrifugen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. august 2006 #2 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg har kun vasket sko alene. Vil du så kan du jo bare slenge inn noen gamle håndklær. Det skader iallfall ikke, men hva er hensikten? Jeg har vasket joggesko på 40 grader og maks sentrifugering. De er allikevel temmelig våte etterpå. Bruker gamle håndklær for å presse ut mest mulig vann før jeg bruker skotørker. Bruker flytende vaskemiddel (Milo). Har gått bra hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneHR Skrevet 7. august 2006 #3 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg har kun vasket sko alene. Jeg har vasket joggesko på 40 grader og maks sentrifugering. De er allikevel temmelig våte etterpå. ← Signerer denne. Etterpå lar jeg bare skoene stå enten på badegulvet der det er varmt, eller ute i solen og tørke noen dager. Funker som bare det. Mannens joggesko vaskes hvertfall annen hver måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krista83 Skrevet 7. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 7. august 2006 Takk skal dere ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #5 Del Skrevet 7. august 2006 Gjelder dette også joggesko med skinn/lær-detaljer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tilli Skrevet 8. august 2006 #6 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Jeg vasker Timberland og Nike (brune skinnsko) i maskinen. Etter vask innpringnerer jeg alltid skoen på nytt. Som regel vasker jeg bare ett par sko om gangen, men sist jeg vasket sko, vasket jeg to par sammen (lette joggesko og litt tyngre Wagabond sandaler). Gikk helt greit det. Endret 8. august 2006 av tilli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå