totr Skrevet 20. mars 2002 #1 Del Skrevet 20. mars 2002 I morgen tidlig setter jeg meg på flyet til Spanias sommer og sol, hvor vi skal feire bryllup 26. mars. Det blir utendørs vielse og påfølgende mottagelse med tapas, samt middag på kvelden på restaurant. Med oss har vi ca 30 gjester. Gleder meg sånn!!!!! Bare 6 dager igjen! Kommer tilbake med rapport etter påske, da vi er tilbake i Norge igjen. God påske til dere alle!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 20. mars 2002 #2 Del Skrevet 20. mars 2002 God tur og lykke til. Håper dagen og turen blir så flott som du har planlagt. Kan forestille meg at du får den fineste påsken av alle oss her i forumet... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussilago Skrevet 21. mars 2002 #3 Del Skrevet 21. mars 2002 Lykke til med dagen og reisen. Det blir sikkert kjempefint. Håper på en rapport etter at du komer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanban Skrevet 21. mars 2002 #4 Del Skrevet 21. mars 2002 KJEMPEMISUNNELIG!! Tenk å få med seg 30 gode venner/familie til syden, enten det er bryllup eller ikke!! Det blir sikkert helt supert. God tur. Skulle ønske vi kunne se bilder etterpå. -Må ihvertfall få rapport. Skulle ønske det var meeeeeg... Og oss alle sammen. Du får kose deg ekstra for oss!! LYKKE TIL12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 21. mars 2002 #5 Del Skrevet 21. mars 2002 heia jeg fikk så masse sommerfugler i magen nå jeg leste innlegge ditt! og jeg kan tenke meg hvor masse du har jeg håper at dere skal kose dere der nede og at dere får en uforglemmelig dag kom med fullrapport etterpå klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 21. mars 2002 #6 Del Skrevet 21. mars 2002 Kos dere!! Gleder meg som alle andre til rapport når du er tilbake !!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villemo Skrevet 21. mars 2002 #7 Del Skrevet 21. mars 2002 ÅÅÅÅ så flott dere får det!! Ønsker dere lykke til på den store dagen,nyt hvert minste sekund!! Og gleder meg villt til rapport når dere er hjemme igjen!!! Stooooor gratulasjonsklem på forhånd fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda2 Skrevet 21. mars 2002 #8 Del Skrevet 21. mars 2002 GRATULERER!! Dere får nok et alle tiders bryllup..... Lykke til. Venter spent på rapport...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå