Gå til innhold

så forelska at jeg er kvalm.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Pia._*
Skrevet

jeg er så forelska. så forelska at jeg er kvalm.

også så redd. tenk hvis det ikke blir noe av oss. jeg tenker på han hele tiden. jeg kaster opp snart. trodde man skulle føle seg bra av forelskelser jeg, men jeg er jo kvalm og har lyst til å sove inntil han hele tiden. men han er bortreist nå. tenk hvis han har glemt meg når han kommer hjem. :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forelskelse er ikke alltid godt. Ikke i starten i alle fall, før du vet at det kommer til å bli noe av det.

Mine følelser forsterkes forresten veldig sent på kvelden og om natta. Kanskje dine også gjør det? "Får håp det bli likar i mårra!" som The Julekalender sier...

Har mange ganger skrevet brev til gutter jeg har likt, på natta... Når jeg leser dem morgenen etter, virker de helt latterlige.

Jeg mener jo det jeg skriver og føler der og da, men litt senere virker det ikke så fornuftig, så brevene brennes isteden for å sendes. :ler:

Skrevet

takk for svar gjest. det var godt å se disse ordene.

føler meg litt bedre nå. takk :klem:

det er værst nå ja. nå hvor man ikke vet hvor det bærer.

uff.la det nå bare gå den rette veien.

takk igjen.

Gjest gjesta
Skrevet

For min del er forelskelse verdens beste slankekur. Jeg vet at det er noe skikkelig på gang dersom jeg ikke klarer å spise.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet
Vet han det da?

Han vet at jeg liker han, men ikke at jeg er forelska.

Gjest Gjest_Pia._*
Skrevet
For min del er forelskelse verdens beste slankekur. Jeg vet at det er noe skikkelig på gang dersom jeg ikke klarer å spise.

:ler: Ja jeg er ikke særlig glad i mat for tiden. kanskje jeg mister noen kilo. hadde sikkert ikke gjort noe nei. :ler:

Skrevet
Han vet at jeg liker han, men ikke at jeg er forelska.

Men kjære deg...så gjør no med det da!! :hoppe::hoppe:

Gjest Tigerjente
Skrevet

Åh, jeg kjenner igjen følelsen ja!

Jeg var så nervøs for at jeg kom til å ødelegge for oss at jeg kasta opp, på han. Men, ikke engang det ødelagte for han, og vi ble sammen, og er forlova nå. Så stå på!

Skrevet

Samme her! Trodde heller aldri det skulle gå bra ,men det gjorde det :kline: Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...