Gjest Chrizzy Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 Hva er vanlig? Danser man hele dansen alene, eller kommer "de andre" og danser med etter en stund?
Gjest Cosmic Girl Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 Egentlig skal vel forloverne deres komme ut på gulvet og danse sammen. Men inntrykket mitt er at dette skjer veldig sjelden fordi de ikke kan vals. Jeg satser på at mine foreldre kommer ut. Har tenkt å alliere meg med dem
MarianneHR Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 Vi danset kanskje halve dansen alene. Hadde avtalt med foreldrene våre sånn omtrent hvor i sangene de måtte komme ut. Og så ble det bare fler og fler.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 Jeg tror det er vanlig at brudepar danser en stund alene. Så kommer foreldrene på gulvet (kanskje forlovere også?). De får danse en liten stud før gulvet er åpent for alle. Slik gjorde i alle fall vi det i vårt bryllup. Det var vel bare et par til på gulvet utenom brudepar og foreldre da sangen var slutt...Enten så var det for tidlig på kvelden til at folk ville danse, eller så er det rett og slett bare det at folk ikke kunne vals. milla (som for øvrig var ganske flink til å danse vals, selv om hun og hennes kjære bare øvde i 10 min kvelden før!! )
Tittelitt Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 Vi danset godt og vel halve dansen sammen først, og så gikk vi og ba opp hver vår nye dansepartner. På den måten fikk vi flere ut på dansegulvet ganske tidlig
Gjest Chrizzy Skrevet 7. august 2006 #6 Skrevet 7. august 2006 Ok Da skal vi få noen ut etterhvert. Takk for svar
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #7 Skrevet 7. august 2006 Vi danset godt og vel halve dansen sammen først, og så gikk vi og ba opp hver vår nye dansepartner. På den måten fikk vi flere ut på dansegulvet ganske tidlig ← ' Den var jo ganske smart! Får litt mer fart på folka da! milla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå