Ciara Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 Ja, hvordan er den? Dere som trener og slanker dere, hvilke mål jobber dere mot? Hvordan er en perfekt kropp? Muskuløs, tynn, frodig? Jeg er nysgjerrig
Yme Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 Ja, hvordan er den? Dere som trener og slanker dere, hvilke mål jobber dere mot? Hvordan er en perfekt kropp? Muskuløs, tynn, frodig? Jeg er nysgjerrig ← Jeg vil se ut som Hulken! Han er perfekt på alle måter
Tusseline Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 Jeg er jente, og synes en passe muskuløs kropp med lav fettprosent er å foretrekke.
Gjest gjesta Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 Jeg liker tynne jentekropper som er stramme, men likevel litt myke, og som har minimalt med synlige muskler. Bare jeg får strammet opp litt (eller ganske mye...), er jeg snart så bra som utgangspunktet mitt tillater. Når det er sagt, kan jeg like kropper som er langt fra denne standarden!
Gjest BagLady Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 Kropper som er atletiske og som virker energiske og spretne, uansett størrelse
momo Skrevet 7. august 2006 #6 Skrevet 7. august 2006 Mitt mål er og få en stram, relativt slank kropp. Men tynn blir jeg ikke. Liker kropper som er slanke, med former og hvor kroppen er stram og fin. Går jeg for mye ned, så tyter allt av bein ut av kroppen min, så jeg ser bedre ut med 5 kg for mye enn 5 for lite. Mangler 5 kg for og nå idealvekten min, også mangler jeg en del trening for og få strammet opp.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #7 Skrevet 8. august 2006 Jeg vil være slank og fast, og passe inn i en str 38. Og det gjør jeg, men vil gjerne være litt fastere i fisken enn jeg er nå. Atletisk og trent, en typisk langrenns/løpe kropp er fint syns jeg Tone damli åberge har en fin kropp syns jeg. som et lite eks.
Gjest Frk Åberg Skrevet 8. august 2006 #8 Skrevet 8. august 2006 Jeg trener, men slanker meg ikke på noen måte. Jeg vil bare ha en kropp som fungerer, og som gjør at jeg kan gå i fjellet uten å dø av det. Moren min er litt overvektig, og hun kan ikke gå veldig langt uten å bli sliten. Det syns jeg er utrolig dumt. Men syns ellers estetisk sett at damekropper som ikke er helt skrapa, er det fineste.
Tristessa Skrevet 8. august 2006 #9 Skrevet 8. august 2006 Den perfekte kroppen er scrawny langdistanseløper-tynn. Bare så synd jeg ødelegger det målet ved å spise maltesers til middag på sofaen i stedet for å være ute og jogge...
gladidag Skrevet 8. august 2006 #10 Skrevet 8. august 2006 Frodig ,men passe slank. Ikke langrennstynn nei. Kvinner må se ut som kvinner. Timeglass er vel detjeg syns er finest da, litt pupper, hofter og rumpe..
Gjest Lanyah Skrevet 8. august 2006 #11 Skrevet 8. august 2006 For meg er den perfekte kropp, spenstig og stram!
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #13 Skrevet 9. august 2006 Trener for å bli sterkere og mer fast. Vil beholde min lille kulemage Ellers liker jeg litt former fremfor å være mager og hard i kroppen.
Cognizance Skrevet 9. august 2006 #14 Skrevet 9. august 2006 Dere som trener og slanker dere, hvilke mål jobber dere mot? Hvordan er en perfekt kropp? Muskuløs, tynn, frodig? ← Jeg tviholder på forestillingen at jeg trener og slanker meg for å holde meg sunn og frisk. Noe kroppsidealer av denne typen slettes ikke er, i mine øyne.
Ciara Skrevet 11. august 2006 Forfatter #15 Skrevet 11. august 2006 Jeg tviholder på forestillingen at jeg trener og slanker meg for å holde meg sunn og frisk. Noe kroppsidealer av denne typen slettes ikke er, i mine øyne. ← Det er selvfølgelig den beste innstillingen, Cognizance. Skulle ønske alle kunne jobbe for å få en sunn og velfungerende kropp i stedet for å fokusere på utseendet. Likevel ser jeg ikke så mye i veien med å ha noen helt konkrete mål når man først har begynt å trene. Og heldigvis ville jo de fleste her heller ha litt muskler enn å være for tynne
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2006 #17 Skrevet 11. august 2006 www.piamarlen.com mitt forbilde, og den perfekte kroppen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå