Smørblomsten Skrevet 6. august 2006 #1 Del Skrevet 6. august 2006 Hvor finner man en kul, stilig, tøff, helst gjennomsiktig sparebøsse for barn? Greit å bli kvitt småpengene på en smart måte! Etter en stund blir det vel en bra sum som lillegutt kan kjøpe noe fint for Noen som vet hvilke butikker som selger noen tøffe? Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2006 #2 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg så noen på Til Bords, riktignok ikke gjennomsiktige, men kule. Forskjellige dyr og forskjellig dekor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 6. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg så noen på Til Bords, riktignok ikke gjennomsiktige, men kule. Forskjellige dyr og forskjellig dekor. ← OK, takk, skal stikke innom og se. Også viktig at de ikke er for SMÅ, har nemlig sett noen bittesmå, skal jo være litt størrelse på dem, så man kan se/merke at 'formuen' vokser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobeline Skrevet 6. august 2006 #4 Del Skrevet 6. august 2006 Disse koster ingenting, men Jernbanebanken gir ut sparebøsser som ser ut som tog, og posten gir ut sparebøsser som ser ut som fotballer. De har plass til mange småpenger, men er ikke gjennomsiktige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. august 2006 #5 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg leter etter en jeg hadde som barn jeg; var rør for de forskjellige mynttypene, også var det målestreker for hvor mye som var puttet på. Skulle gjerne hatt en sånn en igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobeline Skrevet 6. august 2006 #6 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg leter etter en jeg hadde som barn jeg; var rør for de forskjellige mynttypene, også var det målestreker for hvor mye som var puttet på. Skulle gjerne hatt en sånn en igjen ← Vi hadde en slik som så ut som et hus. Gjennomsiktig der rørene med myntene var, og med rødt tak. Den ene varianten hadde blått tak. De kom fra Husbanken (vet ikke om den finnes lenger). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #7 Del Skrevet 7. august 2006 Vi hadde en slik som så ut som et hus. Gjennomsiktig der rørene med myntene var, og med rødt tak. Den ene varianten hadde blått tak. De kom fra Husbanken (vet ikke om den finnes lenger). ← Ja!!! Var sånn det var! Hadde blått tak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobeline Skrevet 7. august 2006 #8 Del Skrevet 7. august 2006 Ja!!! Var sånn det var! Hadde blått tak! ← De finnes fremdeles http://www.husbanken.no/ ...men har de sparebøsser??? Jeg har også lyst på en slik en... Tror jeg skal stikke innom å sjekke en dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 7. august 2006 #9 Del Skrevet 7. august 2006 Der jeg jobber har vi sånne metallsparebøsser som man må bruke boksåpner for å åpne opp. De er ikke gjennomsiktige, men veldig populære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 8. august 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 8. august 2006 Der jeg jobber har vi sånne metallsparebøsser som man må bruke boksåpner for å åpne opp. De er ikke gjennomsiktige, men veldig populære. ← Hvor jobber du da?!!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2006 #11 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg så noe sånt i en bokhandel, men de hadde bare veldig guttete motiver der jeg var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 8. august 2006 #12 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg leter etter en jeg hadde som barn jeg; var rør for de forskjellige mynttypene, også var det målestreker for hvor mye som var puttet på. Skulle gjerne hatt en sånn en igjen ← En sånn så jeg i en Brio-butikk (lekebutikk) for et par uker siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 8. august 2006 #13 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) quote=Smørblomsten,08.08.2006 (10:06) ]Hvor jobber du da?!!?! ← Endret 8. august 2006 av Meaty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiakath Skrevet 8. august 2006 #14 Del Skrevet 8. august 2006 Sparebanken Pluss har gjennomsiktige griser. Har en gjennomsiktig selv, syns de er greiest; da ser man jo hvordan det vokser og det er motiverende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 8. august 2006 #15 Del Skrevet 8. august 2006 Hva med et Norgesglass eller stort syltetøyglass. Lag hull i lokket (til å putte pengene i) og ta litt superlim på kanten øverst, slik at lokket ikke kan åpnes uten videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2006 #16 Del Skrevet 8. august 2006 En sånn så jeg i en Brio-butikk (lekebutikk) for et par uker siden. ← Reiser sporenstreks til Brio! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 8. august 2006 Forfatter #17 Del Skrevet 8. august 2006 Sparebanken Pluss har gjennomsiktige griser. Har en gjennomsiktig selv, syns de er greiest; da ser man jo hvordan det vokser og det er motiverende. ← Hvis man ikke er kunde i f.eks Sp.banken Pluss, da får man vel ikke en slik!? Og de selger vel ikke akkurat sparebøsser i bankene... Hvor ligger forresten Sp.banken Pluss i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå