Gå til innhold

Noen langtidsprøvere her ?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_marielle_*
Skrevet

Jeg og mannen min har prøvd å bli gravide siden høsten 2001, men har fremdeles ikke lykkes :(

Ved utredningen har alt virket normalt ut forløbig. De sa at jeg hadde egg som et klekkeri, og at livmoren, eggstokker , og det han så , var helt fint. Legen trykkte på egglederne, og det virket som om der var alt topp. Han ba oss forsøke litt til, og trodde vi skulle klare å bli gravide ved hjelp av eggløsningstester, men gikk det ... Nei .......

Han skal sjekke sædkvaliteten nå, det er neste skritt. Røntgen av eggledere vil foretas dersom sædkvaliteten hans er bra. Ellers har vi ingen plager noen av oss, annet enn at han egentlig burde mulig gått på blodtrykksnedsettende , pga. høyt blodtrykk.

Er så bitter og oppgitt nå, skjønner ikke hvorfor vi skal være så uheldige å ikke lykkes. Vi fikk et barn i 1997, hadde en spontanabort i 1999, og fikk barn nummer 2 i 2000. Men selv om vi er veldig unge, så kunne vi tydeligvis ikke få barn mer , iallefall allerede et år etter fødselen med nummer 2..... Merkelig....

Noen som har prøvd i 5 år eller mer ? Eller noen som har prøvd å fått det til etter lang tid ? Jeg - hun nekter å gi opp, selv om jeg tror det ikke går, Han har gitt opp.

Setter pris på å høre råd og tips osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har 'bare' prøvd siden mai 2003..

Er inne i utrednings prosessen nå Alt har foreløpig vært bra. Alle blodprøvene mine, og hans sædkvalitet er bra. Og jeg har eggløsning og meget stabile sykluser. Så det neste som står på programmet er hsg røntken av egglederne og laparoskopi (hvis vi ikke på mirakuløst vis skal klare det før den tiden da..)

Vet så altfor godt at det ikke er noe lett å mislykkes gang på gang. Og samtidig som man må takle følelsene rundt det å mislykkes, må man i tillegg lære seg å leve med at 'alle andre' får det til med en gang.. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...