Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jente19_*
Skrevet

Tenkte jeg skulle ta meg en tur til frisøren, for første gang på 5 år etter jeg ble skamklippet der sist. Jeg har hår ned til livet, og skal ikke gjøre så mye på lengden. men jeg synes ikke det er så veldig fint hvis det er klippt rett av baki der. så jeg lurte på om noen har forslag eller bilder til hvordan jeg kan klippe meg, uten å ta for mye på lengden, og uten å klippe meg helt kort?

håret mitt har også en tedens til å "vippe utover" helt nederst i tuppene, enda jeg stusser det en gang i måneden. noen som vet hvordan jeg kan få det til å ligge rett? :sjenert:

problematiske håret mitt..

Skrevet

Jeg klipper håret mitt i "like lengder", da er det litt oppklipt, samtidig som man beholder lengden. Like lengder vil si at alle hårstråene klippes like lange.

Skrevet (endret)

Jeg gjorde dette, og det var mildt sagt ett helvete å stusse, det ble jo ikke lengere.

Men man Måtte jo stusse gjevnlig slik at håret ikke ble slitt i tuppene....tok meg årehvis før det ble riktig langt og pent igjenn,

Finn en frisør som ikke er sjalu på de lange lokkene, så vet du at frisøren ikke gjevnlig stusser for mye med vilje!

Og Aniston har jo bare hår til skuldrene på bildene nevnt ovenpå

, det blir jo KORT KORT KORT , om man allerede har hår til livet.

Jeg prøvde meg på denne, litt lengere hår hadde jeg da....

http://www.anistonavenue.com/

Endret av M.P
Skrevet

Men med desse bildene tenkte jeg bare på å vise en oppklippet frisyre. Kan jo ha den bare med lengre hår også.

Skrevet

oi, frisyren hun hadde på jenniferavenue var pen! men litt for kort for meg. pluss jeg tror ikke jeg hadde klart med med så altfor oppklippet hår, fordi håret mitt har en tedens til å "stå utover" i endene, så jeg ville bare sett ut som et bustetroll:/

skal prøve å få frisøren til å klippe det litt opp bak i tuppene, og få en slags bue på det. kanskje det hjelper:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...