Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vet ikke helt om det er riktig å poste innlegget her, men jeg prøver.

Jeg har lyst på barn! Jeg har hatt det sånn i noen år nå, men mannen er ikke klar.

Han sliter med angst og depresjoner...

Vet at det verste jeg kan gjøre er å presse på, så vi snakker svært sjeldent om det.

Men jeg må lufte frustrasjonen min et sted, og prøver her.

Hjelp!!! Han sier han vil ha barn på sikt, men han må takle sykdommen sin bedre først. Jeg har veldig god forståelse for dette, men hva med meg?

Frustrerende...

Noen trøstende ord er hjertelig velkommen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann har også i perioder vært plaget av depresjoner, men har det bra nå. Har vært prøvere en stund nå, men merker at han føler seg presset. Han ønsker seg barn, men jeg tror at når jeg maser blir det lett litt turnoff for ham. Vi snakker åpent om det, men jeg forsøker å ikke presse eller mase. Det gjør det ikke bedre her i gården.

Kommunikasjon er alfa omega. Prøv å snakk med ham om problemet og om hva du føler. Ikke mas, men tilby. Det var trikset her. Min mann ville også vente, men det var andre grunner til det. Han er nå veldig innstilt på å bli far, og jeg håper at det ikke varer så lenge før det skjer.

Jeg har vel kanskje ikke noen trøstens ord å komme med, men jeg vil gi deg en kjempe stor :klem: , og håper at det løser seg for deg og din kjære. Vis ham at han har deg uansett.

Skrevet

Takk!

Bare å høre fra flere i lignende situasjon hjelper :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...