Gjest Gjest Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 Datteren min hart langt, nydelig hår, men det blir dessverre flokete veldig lett. Har dere noen gode tips om produkter? På forhånd tusen takk
ceca Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 Datteren min får og floker etter å ha sovet da mest. Jeg letter håret hennes hver kveld. Da er det ikke mye floker om mogenen. Etter en dag ved sjøen, hvor hun også bader med håret i flette, tar jeg balsam håret før vi gjør noe mere med det. Da blir det lettere å vaske / ordne med håret etterpå. Ceca
Malama Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 (endret) Balsam hjelper ja. Kan spraye i sånn leave-in balam før børsting. Det har hjulpet mange. Pluss å sørge for at det klippet. Slitt hår floker veldig. (og floker sliter på håret dersom man bare "sliter dem ut") Mitt hår floker adri så mye som når det prøver å fortelle meg at det er på tide med en frisørtime. Ikke for å klippe meg kort, men klippe det slitte. Endret 7. august 2006 av Malama
Gjest baby-E Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 Om det er et priblem om morgenen, når hun står opp, har jeg hørt at sateng-putetrekk skal hjelpe.
Wonders Skrevet 7. august 2006 #6 Skrevet 7. august 2006 Datteren min hart langt, nydelig hår, men det blir dessverre flokete veldig lett. Har dere noen gode tips om produkter? På forhånd tusen takk ← Børst det ofte, lær henne det med en myk børste. Jeg har hår til nesten rompa, og børster det ca 5 ganger daglig, ellers blir det floker, selv om håret mitt er mykt og glatt asså.
Wonders Skrevet 7. august 2006 #7 Skrevet 7. august 2006 Datteren min hart langt, nydelig hår, men det blir dessverre flokete veldig lett. Har dere noen gode tips om produkter? På forhånd tusen takk ← Børst det ofte, lær henne det med en myk børste. Jeg har veeeeeeeldig langt hår, og børster det ca 5 ganger daglig, ellers blir det floker, selv om håret mitt er mykt og glatt asså. Og klipp det ofte så det ikke blir noen slitte tupper, for de floker seg mest.
Gjest Fantus Skrevet 7. august 2006 #8 Skrevet 7. august 2006 Bruk en god hårkur, klipp tuppene jevnlig og børst håret ofte. Evt flett håret før sengetid hvis det er værst om morgenen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå