Gå til innhold

Star Tour: GranCanaria i desember

Fremhevede innlegg

Gjest I villrede
Skrevet

Jeg har bestilt vinterferien vår (første uka i desember) på Blue Star Koala, Maspalomas, og begynner å bli litt usikker....

-Det er 3,5 km til strand men det går riktignok hotellbuss til stranden.

-Det sies at det er vind der

-Bildene på nettet og i katalogen er "tamme" i forhold til de andre destinasjonene som ligger ute

-Det er derimot kort vei til fornøyelsesparker og butikker

Burde jeg heller bestilt til Bahia Feliz? Der er det riktignok større og kanskje mer uoversiktelig (vi reiser med en liten på 3år)

Håper noen har vært på Koala og kan komme med anbefalinger om hva jeg bør gjøre...

Videoannonse
Annonse
Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Bahia Feliz er et veldig flott sted, spesielt for unger.

Maspalomas har jeg ikke noe særlig sansen for, dessverre. Men Blue Star-hotellene skal jo være veldig fine. På den tiden av året er det kanskje såpass kaldt i havet at det kan være bedre for ungene å bade i hotellbassenget? De bader jo gjerne uansett hvilken temperatur. Det jeg mener er; Må du på stranden?

Og hvis det går hotellbuss er nok det en veldig fin måte å dra til stranden på.

Personlig ville jeg nok valgt Cordial Mogan Playa Hotell

• 2 uker senere...
Gjest I villrede
Skrevet

Jeg endte opp med å boholde leilighetene på Blue Star Koala.... Fant ut at det kanskje ikke blåste så mye der inne (3.5 km fra stranda) samt at de hadde oppvarmet basseng.

Så da blir det Maspalomas i desember :)

Er fremdeles spent på hvordan det er der og tar gjerne imot skildringer fra dere som har vært der....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...