Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

til deg som har utdanning innen markedsføring:

hvilken jobb er du i nå, og hvor mye ca tjener du?

Skrevet

Jeg jobber med logistikk og eksport og trives veldig godt med det.

Hva jeg tjener er ikke saa relevant tror jeg siden jeg bor i et annet land, men jeg tror kanskje 300000 er en grei begynnerlönn i Norge. Eller er jeg helt paa jordet naa? Tja.. det ligger vel endel lönnsstatistikker ute, BI drev med noen undersökelser för ihvertfall.

Skrevet

hvordan jobber var det du fikk da du var nyutdannet?

Skrevet

Jeg har jobbet i samme stillinget siden jeg var ferdig utdannet :)

Det var flere paa kullet mitt som fikk type markedskonsulentstillinger, en del som jobber med salg, noen som jobber med personalledelse etc. Jeg vet det er en til som jobber med logistikk. Litt av hvert faar en si...

Skrevet

Jeg har markedsføringutdannelse, akkurat ferdig utdannet, er markedskoordinator og tjener 325 000.

Mulighetene er mange. Begynnerlønn er ca 300 000-330 000. Eksempler på jobber du kan få er selger, markedskoordinator, produktsjef, markedsanalytiker.

Skrevet

jeg har så mange spm. ta jo markedsføring selv, men blir jo noe helt annet når du kommer ut i arbeidslivet. har tenkt litt på markedsanalytiker, for det syns jeg høres spennende ut! men hva går arbeidsdagen ut på?

hva gjør du egentlig når du er markedskoordinator, markedskonsulent, KAM, osv..? di kan si mye på skolen, men som sagt, er jo noe helt annet i arbeidslivet..

Skrevet

KAM er jo et finere ord på selger, markedskonsulenter driver også ofte med salg. Markedskoordinatorer legger til rette for salg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...