Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!!

Åh!!Var i forrige uke å så på en leilighet (leie), men det var fler som hadde sett på den så de skulle ringe oss igjen!Og ikveld fikk vi tlf vi hadde ventet på!!! :hoppe:

Er så glad!!!Endelig flytte sammen med kjæresten min:)

Måtte bare få det ut!!!:)

Har vært sammen i tre og et halvt år, så skal bli godt!:)

Noen her som vil dele med meg hvordan det var å flytte sammen for første gang?!Og hvordan det gikk?!:) og hvor lenge hadde dere vært sammen da?!

Vi har kjent hverandre i 6 år, men vært sammen tre og et halvt ca:)

:smilyblomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer. :-D

Vi hadde vært sammen i 9 mnd da vi flyttet sammen. Vi ble sammen i sommerferien mellom mitt andre og tredje (siste) år på universitet i England. I mellomtiden hadde han fått jobb i Oslo (hvor jeg ønsket å studere videre) og det føltes naturlig å flytte inn sammen med ham der da jeg var ferdig i England. Vi bodde i den leiligheten bare et par mnd før vi kjøpte en ny og litt større leilighet hvor vi nå har bodd sammen i over 6 år (og vært sammen i 7). Det gikk veldig greit å flytte sammen, ingen problemer i det hele tatt. Vi er veldig like av personlighet så vi passer godt sammen og de årene vi har bodd sammen har vært de beste i mitt liv.

Skrevet

Hurra hurra! :hoppe: Husker den følelsen der! Vi flyttet sammen etter at vi hadde vært sammen i litt over et år. Mesteparten av den tiden var han i militæret langt vekk så jeg var totalt sjuuuuuk etter'n da han dimmet. Vi var ikke fra hverandre én natt etter det og til vi flyttet sammen. Dette var i 1988, giftet oss 2 år etterpå og er fremdeles gift! :sjarmor: Så det gikk bra! Gratulerer da! :klem:

Skrevet

Hurra hurra! :hoppe: Husker den følelsen der! Vi flyttet sammen etter at vi hadde vært sammen i litt over et år. Mesteparten av den tiden var han i militæret langt vekk så jeg var totalt sjuuuuuk etter'n da han dimmet. Vi var ikke fra hverandre én natt etter det og til vi flyttet sammen. Dette var i 1988, giftet oss 2 år etterpå og er fremdeles gift! :sjarmor: Så det gikk bra! Gratulerer da! :klem:

Skrevet

"for første gang"??

...forventer du at det skal bli en andre....og kanskje tredje gang du flytter sammen med han? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...