Gjest Gjest Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 Hei!!! Åh!!Var i forrige uke å så på en leilighet (leie), men det var fler som hadde sett på den så de skulle ringe oss igjen!Og ikveld fikk vi tlf vi hadde ventet på!!! Er så glad!!!Endelig flytte sammen med kjæresten min:) Måtte bare få det ut!!! Har vært sammen i tre og et halvt år, så skal bli godt! Noen her som vil dele med meg hvordan det var å flytte sammen for første gang?!Og hvordan det gikk?! og hvor lenge hadde dere vært sammen da?! Vi har kjent hverandre i 6 år, men vært sammen tre og et halvt ca:)
Arkana Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 Gratulerer. :-D Vi hadde vært sammen i 9 mnd da vi flyttet sammen. Vi ble sammen i sommerferien mellom mitt andre og tredje (siste) år på universitet i England. I mellomtiden hadde han fått jobb i Oslo (hvor jeg ønsket å studere videre) og det føltes naturlig å flytte inn sammen med ham der da jeg var ferdig i England. Vi bodde i den leiligheten bare et par mnd før vi kjøpte en ny og litt større leilighet hvor vi nå har bodd sammen i over 6 år (og vært sammen i 7). Det gikk veldig greit å flytte sammen, ingen problemer i det hele tatt. Vi er veldig like av personlighet så vi passer godt sammen og de årene vi har bodd sammen har vært de beste i mitt liv.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2006 #3 Skrevet 6. august 2006 Hurra hurra! Husker den følelsen der! Vi flyttet sammen etter at vi hadde vært sammen i litt over et år. Mesteparten av den tiden var han i militæret langt vekk så jeg var totalt sjuuuuuk etter'n da han dimmet. Vi var ikke fra hverandre én natt etter det og til vi flyttet sammen. Dette var i 1988, giftet oss 2 år etterpå og er fremdeles gift! Så det gikk bra! Gratulerer da!
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2006 #4 Skrevet 6. august 2006 Hurra hurra! Husker den følelsen der! Vi flyttet sammen etter at vi hadde vært sammen i litt over et år. Mesteparten av den tiden var han i militæret langt vekk så jeg var totalt sjuuuuuk etter'n da han dimmet. Vi var ikke fra hverandre én natt etter det og til vi flyttet sammen. Dette var i 1988, giftet oss 2 år etterpå og er fremdeles gift! Så det gikk bra! Gratulerer da!
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2006 #5 Skrevet 6. august 2006 "for første gang"?? ...forventer du at det skal bli en andre....og kanskje tredje gang du flytter sammen med han?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå