Gjest Gjest Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 jeg bare lurer på hvor lenge man bruker tåteflaske til babyen og når man introduserer kopp?
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 Tuttekopp fra 3 mnd her. Første ville ikke ha smokk på flaska. Andre får smokk på natta og tutt på dagen (vann i flaska, ammer ellers).
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2006 #3 Skrevet 6. august 2006 Huff, vi er nok av de som bruktte flaske ganske lenge... Jeg fullammet i 6 mnd, og ammet vidre i tillegg til mat frem til han var 10 mnd. Vi brukte flaske av og til, men fra 10 mnd alder var det bare flaske, da med melk. Samtidig begynte vi med vann på tutekopp. Når han var ca 1 år begynte vi med vanlig kopp, men må inrømme at vi var litt sløve... Det blir jo mindre gris med tutekopp da... Vi tok oss selv et tak i nakken og nå drikker han bare av vanlig kopp til måltider. Nå er han 19 mnd. milla
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 kjenner ei som ga melkeflaske til ungene sine (da mener jeg skikkelig tåteflaske, ikke noe tutkoppgreier) til de var 3 og 5. himmel sier nå jeg da...
Scorpina Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 5 år?? Næmmen....jahaaa.... *rister litt på hodet* Her i gården var det tom brønn mht amming når tøtta var 6 mndr. Men jeg hadde introdusert henne for tutt-kopp når hun var rundt 3-4 mndr. Flaske begynte jeg med når hun var 5 mndr. Da var det ikke så mye igjen i jura mine...akk ja. Nuvel, flaske holdt hun på med til hun bikka ca halvannet til 2 år. (Husker litt dårlig..)Da ville hun ikke ha flaske lenger, men foretrakk glass (el plastikk kopp UTEN tutt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå