Gå til innhold

Gaveideer

Anbefalte innlegg

Gjest *Just-Me*
Skrevet

Jeg bruker å lage en del gaver til voksne. Men trenger ideer til enkle ting å lage som ikke er så kostbare. For å gi til jul/bursdag ect...

Har ikke malt på glass før, men tenkte å prøve det og gi til jul. Mye man kan male på vinglass, lysskål ol.

Har dere andre ideer til andre ting man kan lage som er fint å få også?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tigerjente
Skrevet

I fjord laga jeg et album til besteforeldrene til prinsen, helt fra bunnen. Lagde forsiden og alle sidene, og bandt de sammen med ringer(det går også ann å bruke bånd) Det ble dw kjempeglade for.

Til min lillebror på 17 malte jeg en skål, hadde snop/popcorn og gavekort på en dvd oppi.

Å lage smykker er jo veldig gøy hvis du får det til, og spesielt gøy er det å se de på de som fikk det ved en senere anledning.

Du kan også lage såper/hudpleieprodukter.

Skrevet

jeg vet foreldrene mine lager div viner og likører de pleier å gi bort...

Skrevet

Du kan jo begynne med å spørre hva de ønsker seg? ;)

Skrevet

Hva med å lage et helt personlig fotoalbum hvor du limer inn bilder personen er med på og skriver under bildene....?

Skrevet

Får hvert år hjemmelaget kirsebærlikør av svigers. Kjempepopulært!

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg har sydd vesker til mange av venninnene mine. Det har vært veldig populært, i og med at de fleste jenter bruker vesker. Man trenger ikke å gjøre det så vanskelig for seg selv heller, hvis man finner et dekorativt stoff, klipper ut to biter på størrelse med et A4-ark ca, syr sammen og syr på hanker. Går an å sy på noen perler hvis man vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...