Gjest *Just-Me* Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 Jeg bruker å lage en del gaver til voksne. Men trenger ideer til enkle ting å lage som ikke er så kostbare. For å gi til jul/bursdag ect... Har ikke malt på glass før, men tenkte å prøve det og gi til jul. Mye man kan male på vinglass, lysskål ol. Har dere andre ideer til andre ting man kan lage som er fint å få også?
Gjest Tigerjente Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 I fjord laga jeg et album til besteforeldrene til prinsen, helt fra bunnen. Lagde forsiden og alle sidene, og bandt de sammen med ringer(det går også ann å bruke bånd) Det ble dw kjempeglade for. Til min lillebror på 17 malte jeg en skål, hadde snop/popcorn og gavekort på en dvd oppi. Å lage smykker er jo veldig gøy hvis du får det til, og spesielt gøy er det å se de på de som fikk det ved en senere anledning. Du kan også lage såper/hudpleieprodukter.
mee mee Skrevet 6. august 2006 #3 Skrevet 6. august 2006 jeg vet foreldrene mine lager div viner og likører de pleier å gi bort...
Spirito Skrevet 6. august 2006 #4 Skrevet 6. august 2006 Du kan jo begynne med å spørre hva de ønsker seg?
Mini_me Skrevet 6. august 2006 #5 Skrevet 6. august 2006 Hva med å lage et helt personlig fotoalbum hvor du limer inn bilder personen er med på og skriver under bildene....?
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #6 Skrevet 7. august 2006 Får hvert år hjemmelaget kirsebærlikør av svigers. Kjempepopulært!
Gjest Frk Åberg Skrevet 7. august 2006 #7 Skrevet 7. august 2006 Jeg har sydd vesker til mange av venninnene mine. Det har vært veldig populært, i og med at de fleste jenter bruker vesker. Man trenger ikke å gjøre det så vanskelig for seg selv heller, hvis man finner et dekorativt stoff, klipper ut to biter på størrelse med et A4-ark ca, syr sammen og syr på hanker. Går an å sy på noen perler hvis man vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå