Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er nå i gang med min første pergokur, enkel dose. Er full av pågangsmot og håper virkelig dette fungerer (har ikke EL)

Er veldig spent på hvilke erfaringer dere har med dette! For dere som har blitt gravide vha pergo: hvor mange kurer måtte dere gjennom før det ble klaff??

janne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3. runde med 50mg. Men i runde 2 vR MANNEN BORTE NOEN AV DE VIKITGE DAGENE, SÅ DEN TELLER IKKE LIKE MYE VIL JEG TRO.

lYKKE TIL!!

Skrevet

Først tok jeg to kurer med halv dose. Deretter hadde jeg en pausemåned, og da ble jeg gravid!

Lykke til!

Skrevet

Hos oss klaffet det på fjerde runde. Tok føst to enkle kurer og så to doble kurer.

Lykke til!

Skrevet

1. svangerskap: Hadde tre sykluser med pergo, med pause-syklus mellom alle... Klaffet med trippel dose i tredje pergo-syklus.

2. svangerskap: Hadde to sykluser meg pergo, med en pause-syklus mellom dem. Klaffet også her med trippel dose, da i andre pergo-syklus.

Skrevet

Det klaffet på tredje runde. Hadde først en enkel og så en dobbel kur. Fikk ikke el. Tredje gang fikk jeg el og ble gravid :)

Skrevet

1 runde med dobbel dose, og da fikk jeg endelig EL og plutselig var jeg gravid. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...