Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Myllie
Skrevet

Ja sommeren er på hell, kan jo fortsatt bli mange fine dager med sol. Men gleder du deg litt til høsten? Gjør jeg, synes det er koselig at det blir mørkere jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, er det ikke rart. Jeg lider meg gjennom vinteren, jeg hater snø og kulde faktisk, så det gleder jeg meg ikke til. Men her jeg bor har det vært, og er, en fantastisk god, varm og flott sommer. Har fått masse påfyll til å møte vinteren. Jeg bor på landet, så nå kjenner jeg lukten av solmodent korn og hører treskerne begynne å dure rundt på jordene. Får en nydelig sensommerfølelse, liker høsten veldig godt når det er fint vær, en klar frisk luft... :) Og så kan man kroe seg i sofakroken med stearinlys og en god bok!

Skrevet

Jeg tok meg selv i å glede meg til høsten jeg også, og jeg som ikke er noe glad i vinter! Men det er noe spesielt når løvet får fine farger og luften blir kald og klar.

Og så har det vært så fin sommer i år, at jeg på en måte er fornøyd snart.

Jammen er jeg glad vi har årstider i dette landet.

Skrevet

Jeg eeeeeslker høsten :) Så, ja, jeg gleder meg til den også, selv om jeg har opplevd den mest fantastiske sommeren på lenge - og gjerne tar imot litt til av denne varmen :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har aldri vært spesielt glad i sommeren, men denne sommeren har vært helt fantastisk. Kjempevær, vært mye ute og badet, gått turer o.l., virkelig nytt livet, så jeg skulle ønske at sommeren kunne vare et par måneder til :briller2: .

Skrevet

Glad i høsten ja, deilig tid. Koselig med innekvelder i god armkrok, sex foran peisen.. hmmm.. vin, månen, åh begynner å lengte jeg :kline:

Gjest gjest1
Skrevet

:grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine:

buhuuuuuuuuuuu hvorfor måtte jeg gå inn på denne tråden...

det er så trist!!!

jeg vil ikke at det skal bli mørkere, kaldere, våtere, isete, snøete...

Jeg liker at sola går ned i ni tida, og at solen varmer og at man kan nyte en øl og en røyk på terrassen uten å ta med seg teppe ut!

Fysj, høsten er slutten på sommeren og starten på vinteren.

Og sommeren altfor kort..

Skrevet

:grine::sur:

NEI!!! Vil IKKE at høsten skal komme!!! Hvorfor kan ikke sommeren vare helt til 1. desember?!? Det hadde vært deilig det... (selvfølgelig med slikt vær som vi har hatt den siste tida)

Gjest King James
Skrevet

Jeg ser fram til høsten....Men nå liker jeg alle årstider

Gjest gjest1
Skrevet
:grine:  :sur:

NEI!!! Vil IKKE at høsten skal komme!!! Hvorfor kan ikke sommeren vare helt til 1. desember?!? Det hadde vært deilig det... (selvfølgelig med slikt vær som vi har hatt den siste tida)

sommeren kan var helt til 1 februar så har man en liten runde med snø i en fei, og så er det sommer igjen 1 mars! jaaaaaaaaaaaaaa

dumme årstider :sur:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg liker høsten, men jeg liker ikke vinteren.

Gjest gjesta
Skrevet

Gleder meg til høsten.

Tenne i peisen, litt mørkere ute, pledd og kakao. :kose:

Gjest gjest1
Skrevet
Gleder meg til høsten.

Tenne i peisen, litt mørkere ute, pledd og kakao. :kose:

hm. jeg har faktisk en veldig fin peis i stua! ok, så er det en ting jeg gleder meg til *være positiv*

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg liker alle årstider men jeg elsker snø!! Haugevis med snø! Mens andre syter og klager fryder jeg meg over de hvite flakene som laver ned i vintermørket...

MEN jeg er ikke klar for mørket enda :forvirret: Jeg ville aller helst hatt en mnd til med skikkelig sol og varme. Jeg har jo nesten ikke fått brukt noe av sommertøyet mitt enda, for der jeg var på ferie var det ganske kaldt... :sur:

Gi meg 1 mnd til med sol og sommer, så kan vi ha 1 mnd med skikkelig høst før snøen daler ned og gjør landet vårt hvitt, rent og pent :)

Skrevet

Har desverre bare et uttrykk for høste og det er :grine:

Skrevet

Ja høsten kan være flott. Gå tur i skogen for å se på alle fargene, nyte stillhet og bare være til.

Gleder meg til høstmørket. Kan man tenne stearinlys overalt, drikke en god vin og nyte innelivet sammen med kjæresten eller venner. Lese mange gode bøker :lese:

Gjest gjest1
Skrevet

Gleder meg til høsten. Kveldstur i mørket, inn og tulle seg inn i et pledd eller sette seg foran peisen med en kopp te og en god bok. Stearinlys, rødvin, høre på at regnet trommer på taket og vinden suser rundt hushjørnet. Det er deilig det, særlig etter en så flott sommer. Og så kan jeg kose meg med å sette sommerbildene inn i albumet :)

Skrevet

Ja høsten kan være flott. Gå tur i skogen for å se på alle fargene, nyte stillhet og bare være til. Eller vandre i vind og regn ute ved sjøen. Deilig når det river og sliter litt i meg ;)

Gleder meg til høstmørket. Kan man tenne stearinlys overalt, drikke en god vin og nyte innelivet sammen med kjæresten eller venner. Lese mange gode bøker :lese:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...