Gjest ti2 Skrevet 4. januar 2003 #1 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg vet nok at å hoppe av i svingen ikke er noe spesielt god prevensjon, men hvor mange av dere har blitt gravide etter en slik "happening"..? ti2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2003 #2 Del Skrevet 4. januar 2003 Etter at første barnet var født brukte vi "hoppe av i svingen" metoden. Vi var kanskje heldig som ikke ble gravide men da andremann ble bestemt etter 3 år ble jeg gravid etter første forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 4. januar 2003 #3 Del Skrevet 4. januar 2003 Den varer ikke lenge ! Har vært plaget av alle prevansjonsmidler så vi har brukt denne mye ! Vi har tre barn, det går bra en stund men han jeg er gift med blir litt tung i ræva innimellom...................... Dessuten kan det komme en dråpe eller to før mannen kjenner det så trygt er det ikke ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2003 #4 Del Skrevet 4. januar 2003 Kan egentli ikke annbefale d.. Mitt lille nurk har termin 27. januar. Sånn endte d da den metoden vart utprøvd hos oss Kommer jo egentli heilt ann på om du vil ta risken å bli gravid, eller om d e d som e meininga me d heile... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 5. januar 2003 #5 Del Skrevet 5. januar 2003 Begge mine barn har blitt unnfanget ved denne metoden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 5. januar 2003 #6 Del Skrevet 5. januar 2003 Ehum....jeg kjenner noen som har brukt denne metoden i åtte år....og de har fire (4!!!) barn. Kanskje de har tungt for det...hehe Tror ikke man skal satse på hoppe-metoder om man ikke er klar for å få barn hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 6. januar 2003 #7 Del Skrevet 6. januar 2003 Herlighet, i dagens store utvalg av prevensjon skal det godt gjøres å ikke finne noe som passer vel? Hvis du er bekymret for det å bli gravid må det nok skikkeligere saker til enn "hoppe av i svingen". Men hvis du vil bli gravid, hvorfor ikke kjøre løpet helt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggie74 Skrevet 6. januar 2003 #8 Del Skrevet 6. januar 2003 Og en liten vits fra meg som egentlig har et veldig godt poeng: "- Hva kaller du en mann som hopper av i svingen? - Pappa!" Ha en god dag! Maggie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 7. januar 2003 #9 Del Skrevet 7. januar 2003 he- he .. må le litt av vitsen på det siste innlegget... er satt helt på kornet, den var fin :D hoppe av i svingen metoden anbefales vel ikke akkurat..men jeg må nok innrømme at den har blitt brukt veeeeeeldig flittig her ja, fra jeg ble sammen med gromgutten og til vi bestemte oss for å få barn...altså den ble brukt i 3 år :oops: og tro det eller ei ... det har gått helt bra :oops: men må legge til at vi hadde diskutert dette på forhånd da at ble det barn såå var det ikke KRISE, og så var han veldig flink da :oops: nå derimot ønsker vi oss barn, så den metoden er ike i bruk lenger men folkens ærlig talt . DET FINS SIKRERE PREVENSJON ALTSÅ, og i dagens marked så finner dere sikkert noe som passer akkurat for deg 8) sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. januar 2003 #10 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg og min kjære har også samme "prinsipp" som sola. Vi planlegger ikke få barn nå, men skjer det så er det ingen fare. Vi har begge jobbet i mange år og har stabile inntekter. Vi har praktisert denne metoden i 7-8 mnd. Jeg er ikke blitt gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå