Gå til innhold

Skokvalitet

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Frosken_*
Skrevet

Er det stor forskjell i kvalitet og hvor lenge de varer? Har sett to par nydelige støvletter, de ene er i skinn og koster 200 kroner mer (ca. 350 vs. ca 550) enn de som er i syntet. Ellers er de temmelig like i utseende.

Hvilke burde jeg kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville utvilsomt ha valgt de i skinn! Skinn "puster" og er etter min mening mye mer behagelig på foten. Jeg synes også skinnsko holder seg lenger pene og eldes med "større verdighet" enn sko i kunststoff som ofte får sprekker der skinnskoene får rynker.

Skrevet

får du skinnstøvletter som kun koster 200 mer en syntet, så ville jeg uten tvil valgt skinn.

skinn er naturmateriale som puster og former seg bedre etter deg. det er bedre kvalitet og tåler mer slitasje en endel syntet.

dessuten slipper du lukta veldig mye av syntetsko gir, siden skinnet puster og slipper ut svette og div.

Skrevet

Skinn...blir ikke så klamt og ser penere ut.

Skrevet

vil du kjøpe nye til neste år samt utsette deg for gnagsår går du får de syntetiske :ler:

Skrevet

Syntetiske sko holder fotsvetten inne, du blir klam og ekkel på bena, og når du først tar av deg på bena, stinker det skikkelig. Nei, skinn er tingen.

Gjest Gjest_Frosken_*
Skrevet

Åh takk, da vet jeg hva det blir :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...