Gå til innhold

Ubehagelig stilling

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som nybegynner på dette området har jeg fått inntrykk av at det er noen stillinger man bør ha på sitt repertoar... men sliter litt med en av de vanligste. Sitte oppå (med han flatt på ryggen) - føles ubehagelig fysisk og psykisk. Får litt følelse av å bli spiddet. Samtidig som man føler seg litt "beglodd" på en måte... høres det rart ut? Derimot føles det mye bedre når han også sitter oppe, eller litt tilbakelent mot puter. Mer romantisk (man kan kysse og ha mer kroppskontakt), mindre beglodd, ikke vondt. Er dette en fullgod erstatning for en gutt, eller blir det ikke det samme?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg likte det heller ikke da jeg var veldig usikker på meg selv. Nå syns jeg det er bare gøy og bra at han kikker på meg, og jeg kan se at han har det godt og at det er meg som gjør det sånn :Hehe:

Skrevet

Tenkte akkurat det samme før. Ville ikke sitte oppå når kjærsten min så på. Ikke fikk jeg nok ut av stillingen heller. Han syntes derimot det var best å kline og at jeg lå ansikt til ansikt i denne stillingen. Da ble det straks bedre. (Vant fra før av, og sitte oppreist). Kanskje det er bedre om han sitter inntil en vegg med strake ben, og du oppå nærme, men ikke så nærme...

Gjest gjesta
Skrevet
- føles ubehagelig fysisk og psykisk. Får litt følelse av å bli spiddet. Samtidig som man føler seg litt "beglodd" på en måte... høres det rart ut?

Jeg føler meg ikke spiddet med denne stillingen, men som i alle stillinger så har det sikkert noe med lengden på p****.

Jeg kjenner godt til den følelsen av å bli "beglodd".

Jeg følte meg veldig sårbar, ubeskyttet og avkledd og kunne ikke helt slappe av.

I dag er jeg tryggere på meg selv og har ingen problemer med den stillingen.

Skrevet

Den begloddfølelsen går over etterhvert. Nå synes jeg bare det er fint å føle at jeg bli sett på, men før så var det å lukke øynene og håpe at han gjorde det samme. Men i dag er det å kunne se hverandre viktig, en spesiell form for nærhet å kunne se hverandre. Dette går seg til etterhver som du blir tryggere på deg selv og den du er sammen med.

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Jeg var også usikker på denne stillingen i begynnelsen, man sitter jo på en måte til utstilling der oppe (for en sammenligning...)

Men etterhvert ble jeg såpass komfortabel sammen med han at jeg visste at han syntes jeg var vakker, og at det var min grunn til at han var kåt. Jeg sitter jo der og humper for en grunn mener jeg.. ;)

Skrevet

Når så mange gutter (har jeg fått inntrykk av) liker den stillingen, er det da først og fremst pga at de kan være passive, eller pga at de nyter utsikten :forvirret: eller er det en blanding? Hvis det er pga at de slipper gjøre all jobben, så slipper de jo også det i den ansikt til ansikt-varianten hvis jenta er øverst. Eller hvis det er viktig å ligge flatt men mindre viktig med utsikt så kan man jo skru av lyset eller kaste et håndkle over hodet hans :ler: Men det løser ikke spiddeproblemet :forvirret: vil han ta det som et kompliment hvis det er pga han er for stor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...